نیوز سیتی!
25 بهمن 1401 - 15:44

کلنگ احداث 2 باب مدرسه در کرمان زده شد/ بهره‌برداری از یک‌هزار کلاس در استان

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در حاشیه کلنگ‌زنی دو باب مدرسه در شهر کرمان گفت: طی امسال تا کنون یک‌هزار کلاس درس در استان ساخته شده و به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ظهر امروز طی مراسمی با حضور معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش، مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی و تجهیز مدارس استان و جمعی از مسؤولان کلنگ احداث دو باب مدرسه ١٢ کلاسه با اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال در شهر کرمان به زمین زده شد.

رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از یک‌هزار کلاس درس در استان ساخته و به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه ۱۶۶ پروژه مدرسه نیمه‌تمام در سطح استان کرمان داریم، عنوان کرد: در سفر ریاست جمهور به استان برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام آموزشی یک‌هزار و ۴۰۰میلیارد تومان اختصاص یافته است.

رضایی بیان داشت: در دهه فجر ۴۰۸ کلاس درس در سطح استان کرمان به بهره‌برداری رسید که ۱۰ درصد پروژه‌های آموزشی افتتاح شده در دهه فجر در سطح کشور مربوط به استان کرمان است.

 به گزارش فارس، کلنگ احداث مدرسه ١٢ کلاسه شهید حسن فدایی با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان از محل اعتبارات تخریب و بازسازی در زمینی به مساحت ۳هزار و ۵۷۴ متر مربع با زیربنای یک‌هزار و ۳۲۵ متر مربع در شهر کرمان به زمین زده شد.

همچنین کلنگ احداث مدرسه ١٢ کلاسه حضرت فاطمه زهرا(س) نیز  در زمینی به مساحت ۳ هزار و ۷۰۰ متر مربع و با زیربنای یک‌هزار و ۳۲۵ متر مربع در پانصد دستگاه شهر کرمان زده شد.

 پایان پیام/۸۰۰۱۸/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1038247

مهمترین اخبار ایران و جهان: