نیوز سیتی!
06 اسفند 1401 - 20:08

خیرین بازسازی عتبات عالیات تجلیل می‌شوند

اردبیل- رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل گفت: اولین جشنواره تجلیل از خیرین بازسازی عتبات عالیات در اردبیل برگزار می‌شود.

اسفندیار هوشیار در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: این جشنواره ۱۵ اسفند در سالن همایش‌های امور مالیاتی استان اردبیل برگزار خواهد شد تا خیرینی که در یک سال گذشته به بازسازی عتبات عالیات کمک کردند، مورد تجلیل و تکریم قرار گیرند.

وی ماهیت این ستاد را حرکت‌های مردمی و خیرخواهانه در مسیر بازسازی عتبات عالیات و حرم‌های ائمه اطهار در کشور عراق عنوان کرد و گفت: این ستاد در سال‌های اخیر اقدامات ماندگاری را در ساخت صحن حضرت زهرا (س) و عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب (س) در نجف و کربلا داشته و همچنان حمایت‌ها و پشتیبانی‌ها در توسعه این فضاهای معنوی ادامه دارد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل تصریح کرد: ستاد بازسازی عتبات عالیات از طریق سامانه‌ها و سایت‌های معتبر آماده جلب مشارکت‌های مردمی است و همچنان تلاش بر این است تا با راهکارهای مناسب ترغیب و تشویق مؤمنان و مسلمانان را به امر بازسازی و احیای حرم شریف ائمه اطهار (ع) شاهد باشیم.

هوشیار افزود: ستاد بازسازی عتبات عالیات فعالیت‌های گسترده عمرانی، خدماتی، فرهنگی و حتی زیارتی را آغاز کرده و تلاش مؤثر بر این است تا با همراهی مردم این مجموعه بتواند بیش از هر زمان دیگر در این مسیر گام بردارد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اردبیل خاطرنشان کرد: با برگزاری این جشنواره سعی ما بر این است تا کمک‌های مردمی و خیرین را جمع‌آوری کرده و در قالب‌های مختلف به بازسازی عتبات عالیات در شهر عراق کمک کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1057047

مهمترین اخبار ایران و جهان: