نیوز سیتی!
06 اسفند 1401 - 15:11

جشن نیمه شعبان با محوریت مردم در تهران برگزار می‌شود

رئیس ستاد هماهنگی جشن های مردمی نیمه شعبان استان تهران گفت: مردم ولایتمدار ایران اسلامی عاشقانه به برپایی جشن های نیمه شعبان همت می گمارند و باید این مهم به‌طور کاملا مردمی انجام شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران صبح امروز در نشست مسئولان شهرستان ورامین و جمعی از فعالان فرهنگی و تبلیغی این شهرستان اظهار کرد: مردم مومن و ولایتمدار ایران اسلامی عاشقانه به برپایی جشن های نیمه شعبان همت می گمارند و باید این مهم به‌طور کاملا مردمی انجام شود.

رئیس ستاد هماهنگی جشن های مردمی نیمه شعبان استان تهران افزود: دستگاه‌های اجرایی و خدماتی باید از جشن های مردمی پشتیبانی کنند و مردم با عشق و ارادت به پیشگاه امام عصر (عج) به خوبی انجام وظیفه خواهند کرد.

حجت الاسلام محمودی خاطر نشان کرد: برگزاری مراسم جشن با محوریت مساجد، تکایا و هیئات مذهبی، اجرای برنامه در مدارس، دانشگاه ها، پایگاه‌های بسیج، برپایی ایستگاه‌ های صلواتی توسط اصناف و اقشار مختلف، فضاسازی شهری، نور افشانی، برگزاری مراسم احیای شب نیمه شعبان در مساجد و حتی خانوادگی در منازل، قرائت سراسری دعای فرج و مسابقات و برنامه های فرهنگی از جمله برنامه هایی است که انجام خواهد شد. 

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران گفت: یکی از محوری ترین برنامه های ملی و فرا ملی پیاده روی میلیونی از حرم مطهر حضرت معصومه (س) به سوی مسجد مقدس جمکران می باشد که در روز نیمه شعبان از ساعت ۱۰ صبح برگزار و سپس اجتماع عظیم مردم در ساعت ۱۶ در مسجد مقدس جمکران برپا می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از مردم عزیز و منتظران ظهور خواست به صورت خانوادگی همانند اربعین در این مانور و همایش عظیم دلدادگان ظهور شرکت کنند.

وی اظهار امیدواری مردم دشت ورامین که افتخار همجواری قم را دارند از این فیض بزرگ برخوردار باشند.

پایان پیام/۶۷۰۳۷

منبع: فارس
شناسه خبر: 1056347

مهمترین اخبار ایران و جهان: