نیوز سیتی!
22 خرداد 1402 - 09:09

۱۷ تغییر کاربری غیرمجاز در کرمانشاه قلع و قمع شد

مدیر جهاد کشاورزی کرمانشاه، از قلع و قمع ۱۷ تغییرکاربری اراضی کشاورزی در راستای حفظ و صیانت از عرصه‌های کشاورزی در چندین دهستان‌های این شهرستان خبر داد.

کامران کریمی، مدیر جهاد کشاورزی کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها تعداد ۱۷ فقره دیوارکشی، پی‌کنی، جاده‌سازی و ابنیه‌های غیرمجاز در روز یکشنبه ۲۱ خردادماه امسال در دهستان درودفرامان ـ  روستای سیاه‌بید در اراضی کشاورزی شهرستان کرمانشاه قلع و قمع شد. 

 وی با قدردانی از دستگاه‌هایی که در انجام حکم قلع و قمع همکاری داشته‌اند، گفت: با جدیت در راستای پدیده زمین‌خواری و همچنین تغییر کاربری اراضی کشاورزی و باغات برخورد خواهد شد و این رویه ادامه خواهد داشت.

مدیر جهاد کشاورزی کرمانشاه با هشدار به احداث کنندگان بنا در اراضی کشاورزی، به مردم توصیه کرد از خرید ملک های بدون مجوز که در اراضی زراعی و باغی هستند خودداری کرده و در دام کلاهبرداران و سودجویان قرار نگیرند.

وی افزود: مردم عزیز کرمانشاه هرگونه تغییر کاربری در اراضی کشاورزی را می‌توانند از طریق تلفن ۱۳۱ اطلاع دهند تا از سودجویی ‏برخی افراد و تخریب اراضی ارزشمند کشاورزی که ضامن امنیت غذایی جامعه است جلوگیری شود.‏

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1279547

مهمترین اخبار ایران و جهان: