نیوز سیتی!
12 تیر 1402 - 09:22

عزم جدی گیلان برای حضور موفق در نمایشگاه بین المللی سرمایه گذاری

رشت - مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از عزم جدی این استان برای حضور موفق در نمایشگاه بین المللی فرصت‌های سرمایه گذاری در صنعت گردشگری ایران خبر داد.

ولی جهانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری موفق ۲ همایش و نمایشگاه فرصت‌های سرمایه گذاری گردشگری در گیلان افزود: این همایش‌ها و نمایشگاه‌ها، فرصت‌ها و قابلیت‌های سرمایه گذاری در حوزه گردشگری را واکاوی و شناسایی می‌کند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان از برگزاری همایش و نمایشگاه بین المللی سرمایه گذاری در صنعت گردشگری ایران در سال جاری در تهران خبر داد و بیان کرد: حضور موفق گیلان در نمایش فرصت‌های ویژه سرمایه گذاری در حوزه گردشگری ایرانیان با مشارکت کلیه دستگاه‌ها و سازمان‌ها محقق می‌شود.

جهانی از عزم جدی گیلان برای حضور موفق در نمایشگاه بین المللی فرصت‌های سرمایه گذاری در صنعت گردشگری ایران خبر داد و اضافه کرد: بسترهای لازم در راستای حضور موفق گیلان در این نمایشگاه فراهم شده است و برنامه ریزی ها یکی پس از دیگری در حال انجام است.

وی با تاکید بر لزوم همکاری دستگاه‌ها جهت تسریع فرآیندهای صدور مجوز و اخذ استعلامات لازم جهت بسته‌های سرمایه گذاری اراضی و صدور مجوز بی نام برای فرصت‌های سرمایه گذاری افزود: تشکیل نشست‌های تخصصی برای هماهنگی بیشتر جهت حضور در همایش فرصت‌های سرمایه گذاری در صنعت گردشگری ایران در دستور کار قرار دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1326903

مهمترین اخبار ایران و جهان: