نیوز سیتی!
05 تیر 1402 - 00:18

البرز در بحث جوانی جمعیت ‌جزو ۳ استان ویژه کشور است

کرج- معاون فرهنگی و امور جوانان مدیرکل ورزش و جوانان البرز از قرار گرفتن البرز در بین سه استان شرایط خاص کشور در بحث جوانی جمعیت خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهران افشاری عصر یکشنبهبا حضور در نشست مراکز مشاوره ازدواج و تحکیم خانواده اظهار کرد: امروز آخرین روز از هفته ازدواج است و ما در این هفته برنامه‌های بسیار متنوع و متعددی را برای جوانان تدارک دیده بودیم.

وی افزود: در این هفته با حمایت استاندار و همکاری دستگاه‌های مختلف توانستیم جشن ازدواج ۱۱۰ زوج البرزی را در کرج برگزار و در سایر شهرستان‌ها نیز برنامه‌ای از این دست اجرا کنیم.

افشاری اضافه کرد: همچنین در این هفته نمایشگاه هفته ازدواج در مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی کرج برپا شد که تا ۱۰ تیر ادامه داشته و میزبان عموم شهروندان خواهد بود.

وی عنوان کرد: در این نمایشگاه هر شب نیز برنامه شاد و مفرح جنگ شادی برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و امور جوانان مدیرکل ورزش و جوانان البرز خاطر نشان کرد: امروز و با حضور حجت الاسلام و المسلمین متقی فر مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی وزارت ورزش و جوانان، ۲ مرکز مشاوره ازدواج و تحکیم خانواده در استان البرز افتتاح می‌شود.

وی تصریح کرد: در بحث جوانی جمعیت البرز جزو ۳ استان دارای شرایط خاص در کشور قرار گرفته و از این رو همه می‌بایست در راستای ازدواج جوانان و جوانی جمعیت، فرهنگ سازی کرده و وظیفه و مسئولیت خود را با جدیدت و به نحو احسن انجام دهیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1309247

مهمترین اخبار ایران و جهان: