نیوز سیتی!
05 تیر 1402 - 13:04

بیش از ۱۵۰ گروه جهادی امر به معروف در کرمانشاه به ثبت رسیده است

کرمانشاه- دبیر یتاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه گفت: بیش از ۱۵۰ گروه جهادی امر به معروف در استان کرمانشاه برای فعالیت در زمینه‌های مختلف به ثبت رسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مسعود احمدی پیش از ظهر دوشنبه در همایش امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و جمعی از اساتید حوزه و دانشگاه در مجتمع بعثت برگزار شد، اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر از دستورات مورد تاکید خداوند متعال برای اصلاح جامعه است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب نیز سخنرانی‌های خود در مورد امر به معروف به مسئولان توصیه کردند امر به معروف را مردمی سازی کنند و آن را منحصر به دستگاه‌ها نکنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه تصریح کرد: امر به معروف تنها محدود به حوزه عفاف و حجاب نیست و مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه سال ۷۰ موضوع امر به معروف مسئولان را مطرح کردند.

احمدی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر نیازمند آموزش و زبان نیکو است، بیان کرد: بر همین اساس آموزش آمران به معروف و ناهیان از منکر در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: با توجه به گستردگی موضوعات نیز گروه‌های جهادی امر به معروف در موضوعات فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی تشکیل شده و تاکنون ۱۵۰ گروه در سامانه به ثبت رسیده که هر یک از گروه‌ها حداقل هشت نفر عضو اصلی دارند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1310591

مهمترین اخبار ایران و جهان: