نیوز سیتی!
02 تیر 1402 - 14:38

کشاورزان از قیمت پایین محصولات کشاورزی گلایمند هستند

ساری- نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به گلایه کشاورزان از پایین بودن قیمت محصولات کشاورزی خواستار تدبیر و توجه دولت برای جلوگیر از ضرر آن ها شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های نماز جمعه با تأکید و تقوای الهی اظهار داشت: حرف خدا را گوش کردن و به سمت شیطان رفتن از مظاهر تقوا است.

وی با گرامیداشت سالروز شهادت حضرت امام محمد باقر (ع) و عرض تسلیت و تعزیت ادامه داد: مزار شریف این امام همام ناشناخته مانده است و باید سیره این امام را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.

وی باعنوان این که مواد مخدر و اعتیاد مخرب و تباه کننده است و گفت: استان مازندران ۱۱۶ شهید در راه مبارزه با مواد مخدر تقدیم کرده است.

امام جمعه ساری با تقدیر از عملکرد نیروی انتظامی در استان و اجرای طرح امنیت محله محور در استان خواستار کمک و یاری مردم به نیروی انتظامی در ارائه اطلاعات و گزارش‌ها شد و گفت: در این طرح انواع آسیب‌ها شامل مواد مخدر شناسایی و رفع می‌شود.

آیت الله لائینی ادامه داد: فرماندهی انتظامی استان دارای قاطعیت است و این فرماندهی عاقلانه امور را تدبیر می‌کند و کار خود را به درستی انجام می‌دهد.

وی از نیروی انتظامی خواست تا در مقابله با سرقت‌ها و کشف آن آن تلاش بیشتری داشته باشد، همچنین پایش تصویری معابر در کشف و آسیب‌ها و جرایم امنیت زیادی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با گرامیداشت عید غدیر و قربان و غدیر خواستار برپایی مردمی جشن‌های دهه ولایت و امامت شد.

آیت الله لائینی با اشاره به ممنوعیت سلاح‌های شیمیایی و میکروبی گفت: تمام سلاح‌ها را غرب به کشورها فروختند و آن وقت در پشت میز از حقوق بشر دم می‌زنند.

آیت الله محمدی لائینی با گرامیداشت هفته قوه قضائیه از تلاش‌های دستگاه قضائی استان تقدیر و تشکر کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با عنوان این که کشاورزان مناطق مختلف از قیمت پایین برنج و شالی گلایه دارند، گفت: امیدواریم که توجه ویژه صورت گیرد تا کشاورزان ضرر نکنند.

نماینده ولی فقیه استان مازندران با اشاره به توانمندی‌های دفاعی و نظامی کشور افزود: توانمندی بالا در حوزه‌های دفاعی و نظامی سبب شده تا دشمنان منفعل شوند و از سوی دیگر با تلاش و دیپلماسی فعال سیاسی و اقتصادی دولتی، طی دو سال قبل چهار هزار واحد تولیدی راکد احیا و فعال شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1303691

مهمترین اخبار ایران و جهان: