نیوز سیتی!
23 تیر 1402 - 10:34

رویداد جوانی جمعیت در خراسا‌ن‌شمالی برگزار می‌شود

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان شمالی گفت: رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت با محوریت رشد ازدواج و فرزندآوری در خراسا‌ن‌شمالی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، زهرا معینی، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت با شعار «سهم من ازجوانی ایران» و با محوریت رشد ازدواج و فرزندآوری در خراسا‌ن‌شمالی برگزار می‌شود.

وی گفت: این رویداد در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در هفت شاخص خانواده، مدیران، رسانه، نخبگان، دستگاه های حاکمیتی، شرکت ها و موسسات خصوصی و سازمان های مردم نهاد مورد ارزیابی قرار می گیرد.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان شمالی افزود: جمعیت یکی از مولفه های اصلی اقتدار ملی ما محسوب می شود لذا برگزاری این رویداد می تواند کمک موثری باشد‌.

وی گفت: ضرورت فرزند آوری و جوانی جمعیت از اولویت های کشور است که این مهم همت مردم را می طلبد که پای کار نظام و انقلاب اسلامی و کشور ایران باشند.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان شمالی ادامه داد: آثار توسط هیات داوران که تحت نظر ستاد علمی این رویداد ملی است مورد ارزیابی قرار گرفته و برترین ها در سطح استان در هفت شاخص شناسایی و معرفی شدند ونفرات برتر در تاریخ ۲۴تیرماه در استان مورد تقدیر قرار می گیرند.

پایان پیام/آ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1357891

مهمترین اخبار ایران و جهان: