نیوز سیتی!
15 تیر 1402 - 15:26

کمک‌هزینه ۴۶۰ میلیون تومانی برای خانواده‌ زندانیان نیازمند در سمنان

رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: هم‌زمان با ایام دهه ولایت و امامت، بیش از ۴۵۹ میلیون تومان کمک‌هزینه معیشتی به صورت نقدی و غیر نقدی به خانواده‌های زندانیان نیازمند به ویژه خانواده‌های سادات زندانی اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدجعفر عبداللهی، رئیس کل دادگستری استان سمنان ظهر امروز در مراسم تکریم از خانواده سادات نیازمند زندانی که همزمان با ایام دهه ولایت و امامت و در آستانه عید سعید غدیر برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری چنین مراسمی سبب می‌شود قدری از اندوه این خانواده‌ها کاسته شود و در اصلاح رفتار زندانیان تأثیرگذار است.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی استان سمنان قصد دارد در برنامه‌های ملی و مذهبی علاوه بر سایر ایام که حمایت‌های مادی و معنوی را پیگیری می‌کند، اقدامات ویژه‌ای را انجام دهد، تصریح کرد: به بهانه این ایام، روحیه ایمان و امید را در قالب فعالیت‌های فرهنگی، مذهبی، آموزشی و تفریحی برای خانواده‌های زندانیان نیازمند تقویت می‌کنیم.

رئیس هیأت مدیره انجمن حمایت از زندانیان استان سمنان ادامه داد: در ایام دهه ولایت و امامت سال جاری بیش از ۴۵۹ میلیون تومان کمک‌هزینه معیشتی به‌صورت نقدی و غیرنقدی به خانواده‌های زندانیان نیازمند به ویژه خانواده‌های سادات زندانی اهدا شده است.

عبداللهی خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی استان سمنان علاوه بر اینکه اصلاح و بازپروری اجتماعی زندانیان را حائز اهمیت می‌داند، از حمایت خانواده‌های زندانیان نیازمند غافل نبوده و در مناسبت‌های مختلف، پشتیبانی‌های مادی و معنوی را ادامه می‌دهد تا از عوارض ناشی از دوری احدی از اعضای خانواده‌ها کاسته شود و بتواند بخشی از نیازهای خانواده‌ها را تهیه و تأمین کرده باشد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان با حضور در منزل ۲ نفر از خانواده‌های مددجویان نیازمند، ضمن بازدید و اطلاع از وضع معیشتی و استماع دغدغه‌ها و پیگیری قانونی و آنی مسائل آنان، به حمایت نتیجه‌بخش از خانواده‌های زندانیان تأکید و بسته‌های معیشتی نقدی و غیرنقدی نیز به آنها اهدا کرد.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1338303

مهمترین اخبار ایران و جهان: