نیوز سیتی!
15 تیر 1402 - 11:24

واحدهای تولیدی راکد استان زنجان احیا می‌شود

معاون استاندار زنجان گفت: واحدهای تولیدی راکد استان زنجان احیا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری زنجان، حسین محمدی در جلسه هماهنگی اشتغال ایثارگران زنجان با اشاره به اینکه تا پایان سال جاری 16 هزار تعهد ایجاد شغل در استان داریم، گفت: اگر بتوانیم از این ظرفیت سهم 25 درصدی جامعه ایثارگری را لحاظ کنیم می‌توانیم مشکل اشتغال ایثارگران را برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه افراد با مدرک تحصیلی دیپلم و زیر دیپلم متقاضی شغل می‌توانند با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی مشغول به‌کار شوند، تاکید کرد: باید واحدهای تولیدی صنعتی را مکلف کنیم تا درصدی از جذب نیروی خود را به جامعه ایثارگری اختصاص دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان از احیای واحدهای تولیدی از طریق ارائه تسهیلات توسط اداره کل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری زنجان تا شهریورماه امسال خبر داد و افزود: قرار است این واحدها با استفاده از تسهیلات، بالغ بر 2 هزار شغل ایجاد کنند که اگر 10 درصد از جامعه ایثارگری نیز جذب شوند، مشکل اشتغال آمار چشمگیری از جامعه ایثارگران برطرف خواهد شد.

به گزارش تسنیم، هفته جاری یکی از واحدهای راکد استان در حوزه نساجی پس از 10 سال توسط سرمایه‌گذار جدید با سرمایه‌گذاری 100 میلیارد تومان احیا شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1338547

مهمترین اخبار ایران و جهان: