نیوز سیتی!
01 تیر 1402 - 15:33

اعضای باند زورگیران تلفن همراه در جنوب شهر اصفهان دستگیر شدند

اصفهان- رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از انهدام باند چهار نفره سارقان زورگیر تلفن همراه در منطقه جنوب شهر اصفهان و اعتراف متهمان به ۱۶ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ حسین تُرکیان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در اجرای طرح امنیت محله محور به دنبال وقوع چندین فقره سرقت گوشی تلفن همراه شهروندان با تهدید سلاح سرد در منطقه جنوب شهر اصفهان موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی محل‌های وقوع سرقت و جمع آوری آثار و ادله لازم سرانجام موفق شدند با اقدامات پلیسی و تخصصی هویت سارقان را به دست آورند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان ابراز داشت: جستجو برای شناسایی متهمان ادامه داشت تا اینکه سه نفر از این افراد که در حال زورگیری از یک شهروند بودند با اقدام ضربتی و به موقع مأموران دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

این مقام انتظامی استان اصفهان افزود: با اعترافات متهمان یکی دیگر از همدستان وی به همراه مالخر اموال مسروقه نیز در عملیاتی دیگر دستگیر و در تحقیقات صورت گرفته به ۱۶ فقره زورگیری گوشی تلفن همراه اقرار کردند که برابر ارزیابی‌های صورت گرفته توسط کارشناسان ارزش اموال به سرقت رفته بالغ بر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

تُرکیان خاطر نشان کرد: با تکمیل شدن تحقیقات، پرونده تشکیل و تمامی متهمان دستگیر شده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1302247

مهمترین اخبار ایران و جهان: