نیوز سیتی!
01 تیر 1402 - 17:36

چهارمین دوره المپیاد ورزشی شهر قرچک برگزار می‌شود

قرچک- شهردار قرچک از برگزاری چهارمین دوره المپیاد ورزشی این شهر با عنوان جام « خلیج‌فارس» در یازده رشته ورزشی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن خرمی شریف بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این المپیاد سه مرحله به‌صورت گسترده و باشکوه در سال‌های گذشته با حضور بیش از چهار هزار نفر شرکت‌کننده برگزار شد که رضایت شهروندان را در پی داشت.

وی افزود: امسال نیز با توجه به استقبال خوب جوانان، نوجوانان و بخصوص خانواده‌ها، بنا داریم چهارمین دوره المپیاد ورزشی شهر بانام جام خلیج‌فارس را پایه‌ریزی و برگزار کنیم.

این مدیر شهری بابیان اینکه این مسابقات در جهت پر کردن اوقات فراغت جوانان، نوجوانان و خانواده‌ها است، بیان داشت: این المپیاد به‌صورت رایگان در یازده رشته ورزشی شامل فوتسال نوجوانان، والیبال، داژبال (وسطی)، شطرنج، فوتبال دستی، طناب‌کشی، کشتی نونهالان و نوجوانان، تکواندو نونهالان و نوجوانان، دارت، پرتاب حلقه و طناب زنی به‌صورت انفرادی بانوان و آقایان و خانوادگی برگزار می‌شود.

شهردار قرچک گفت: با برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته، به تیم‌ها و افراد برتر هر رشته در این المپیاد بزرگ ورزشی تندیس و هدایای نفیس اهدا خواهد شد و شرکت‌کنندگان جهت ثبت‌نام از تاریخ یکم تیر لغایت ۱۵ تیر به سازمان فرهنگی اجتماعی، سراهای محله و سالن‌های ورزشی مراجعه و یا با شماره ۴- ۳۶۱۵۱۵۸۱ داخلی ۱۲۸ و ۱۲۷ تماس حاصل فرمایند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1302603

مهمترین اخبار ایران و جهان: