نیوز سیتی!
22 خرداد 1402 - 14:16

مردم دریافت گذرنامه اربعین را به روزهای آخر موکول نکنند

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران گفت: مردم از هم‌اکنون موضوع گذرنامه را پیگیری کنند و به روزهای آخر واگذار نکنند، چرا که برای عبور از مرز به گذرنامه نیاز است و باید گذرنامه افراد شش ماه اعتبار داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، محسن نایبی معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران پیش از ظهر دوشنبه در پنجمین جلسه ستاد اربعین استان به ریاست محسن نایبی با اشاره به تمرکز بر مباحث حوزه گمرک و هلال احمر در این جلسه اظهار کرد: با توجه به اینکه به فصل گرما نزدیک می‌شویم، قرار شد نیازسنجی جدیدی بر اساس شرایط آب و هوایی و تعداد نفراتی که در مراسم اربعین حضور پیدا می‌کنند، صورت گیرد.

وی ادامه داد: بر اساس برآورد صورت گرفته، درصدد هستیم تا امکاناتی که در اختیار هلال احمر است و در کنار آن با توجه به اینکه مجوز در اختیار هلال احمر است از بقیه امکانات مردمی و مواکبی که در حوزه پزشکی فعال هستند استفاده کنیم.

رئیس ستاد اربعین استان تهران عنوان کرد: در زمینه صدور کالا و اقلام سال گذشته مشکلاتی در خروج و برگشت وجود داشت که موارد از نزدیک بررسی شد و قرار شد کمیته ویژه‌ای تشکیل شود تا ساماندهی مؤثری صورت گیرد.

نایبی سپس گفت: مردم از هم‌اکنون موضوع گذرنامه را پیگیری کنند و به روزهای آخر واگذار نکنند، چرا که برای عبور از مرز به گذرنامه نیاز است و باید گذرنامه افراد شش ماه اعتبار داشته باشد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1280391

مهمترین اخبار ایران و جهان: