نیوز سیتی!
23 خرداد 1402 - 08:28

کتاب شناخت تنوع و پوشش گیاهی ایران رونمایی شد

طی مراسمی با حضور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی از کتاب «شناخت تنوع و پوشش گیاهی ایران» رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، طی مراسمی با حضور علی سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و نورالله مرادی، معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی از کتاب «شناخت تنوع و پوشش گیاهی ایران» رونمایی شد.

نورالله مرادی، معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست در آئین رونمایی از کتاب «شناخت تنوع و پوشش گیاهی ایران» گفت: این کتاب از بسته آموزشی راهنمای محیط‌بان بوده و در تیراژ ۱۵۰۰ نسخه به چاپ رسیده که به زودی در بین پاسگاه‌های محیط‌بانی سراسر کشور توزیع خواهد شد.

مرادی بسته راهنمای محیط‌بان را مجموعه‌ای ۳۰ جلدی عنوان کرد و افزود: با احتساب کتاب شناخت تنوع و پوشش گیاهی ایران، تاکنون ۲۹ جلد از این مجموعه تولید و انتشار یافته است و به زودی با انتشار کتاب مبانی قوانین و مقررات محیط زیست، این بسته آموزشی تکمیل خواهد شد.

معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست، آموزش محیط‌بانان را اولویت اول آموزش ضمن خدمت کارکنان سازمان قلمداد کرد و افزود: برای دستیابی به بهترین نتیجه، قصد داریم علاوه بر محتواهای تولید شده تاکنون، محتواهای جدید و به‌روزتری، متناسب با شرح وظایف و انتظارات از محیط‌بانان تهیه کرده و در دسترس آن‌ها قرار دهیم.

وی گفت: به زودی کتاب «شناخت تنوع و پوشش گیاهی ایران» در تمام پاسگاه‌های محیط‌بانی سراسر کشور توزیع خواهد شد و در اختیار محیط‌بانان قرار خواهد گرفت.

گفتنی است: نسخه الکترونیکی کتاب‌های بسته آموزشی راهنمای محیط‌بان از پورتال مرکز آموزش محیط زیست و تربیت محیط‌بان به آدرس: https://eec.doe.ir/portal/home/?1244140/ قابل دسترس است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1281703

مهمترین اخبار ایران و جهان: