نیوز سیتی!
29 خرداد 1402 - 16:09

پیکر پاک شهید گمنام دفاع مقدس در البرز تشییع شد

کرج- پیکر مطهر شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در مرکز آموزش عالی هوانوردی هوانیروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشییع شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ظهر دوشنبه همزمان با ایام شهادت امام جواد (ع) پیکر مطهر شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در مرکز آموزش عالی هوانوردی هوانیروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشییع شد.

این مراسم با حضور خانواده شهید مدافع حرم مصطفی صدرزاده و شهید مدافع وطن سید روح الله عجمیان و جمعی از دانشجویان، فراگیران، دانش آموختگان و فرماندهان هوانیروز و دفاع مقدس برگزار شد.

سردار علس اکبر پورجمشیدیان، معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم گفت: همه ما برای کمک به نظام و انقلاب پای کار آمده ایم و از خدا می‌خواهیم که عاقبت این خدمت برای همه ما به شهادت ختم شود.
او افزود: یکی از سخت‌ترین و شیرین‌ترین شهادت‌ها، شهادت در آسمان‌ها است و شما جوانانی که در حال آموزش در هوانیروز هستید شاید روزی شهادت در آسمان نصیبتان شود.

او تاکید کرد: عشق به شهادت در راه خدا باید در تک تک لحظات شما جوانان جاری باشد تا شیرینی زندگی برای رضای خداوند متعال را درک کنید.

به گفته سردار پورجمشیدیان باید در راه خدا برای شهادت دوید و به قول سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی برای شهید شدن باید شهید بود و عشق به شهادت در تمام وجودتان موج بزند.

شهید گمنام تشییع شده در این مراسم در عملیات رمضان در منطقه بصره به شهادت رسیده است.

گفتنی است هوانیروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا کنون ۲۰ شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1295903

مهمترین اخبار ایران و جهان: