نیوز سیتی!
29 خرداد 1402 - 12:44

مشکلات مردم در سکونت‌گاه‌های غیررسمی یاسوج رفع می‌شود

فرماندار بویراحمد گفت: بخش هایی از سرود های یاسوج، مصداق کاملی از سکونتگاهای غیر رسمی است و سعی داریم برخی از مشکلات آنان را رصد و پی گیری کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، فرماندار بویراحمد به همراه روایی معاون برنامه ریزی با هماهنگی گروه مطالبه گری و شورای تحول منطقه مادوان و بلهزار، نشست مشترکی را با ائمه جماعات مساجد بلهزار و مادوان یاسوج برگزار کردند.

در این نشست که در فضای کاملا صمیمی در مسجدالنبی مادوان و از ساعت ۲۰تا ۲۳برگزار شد ،ائمه جماعات به بیان برخی از مشکلات زیرساختی ،اجتماعی، فرهنگی محله های خود پرداختند و از فرماندار بابت وقتی که اختصاص دادند، تشکر کردند .

تعدادی از ائمه جماعات گزارشات بسیار خوبی از کارهای فرهنگی و اجتماعی در مساجد و محلات خود دادند و از فرماندار درخواست حمایت داشتند .

 

فرماندار بویراحمد در این نشست ، ضمن ابراز خرسندی از فرصت پیش آمده، گفت ،در کاهش آسیب های اجتماعی همه مسئولیت داریم و مساجد می توانند نقش محوری داشته باشند . 

مهدوی مطلق ،از توجه ویژه دولت به سر رودهای یاسوج خبر داد و گفت بخش هایی از سرود های یاسوج، مصداق کاملی از سکونتگاهای غیر رسمی است و ما سعی داریم برخی از مشکلات آنان را رصد و پی گیری کنیم.

وی افزود: طی دو سال اخیر با وجود همه مشکلات بالغ بر ۱۰۰هزار متر مربع آسفالت معابر در سرودهای یاسوج کار شده است که در نوع خود بی نظیر است .

فرماندار بویراحمد در این نشست به مساجدی که در مناطق بلهزار و مادوان در راستای کارهای فرهنگی و اجتماعی فعالیت کنند ،قول همکاری داد و گفت به کمک دهیاران منطقه،ظرفیت های مردمی و حمایت های دولت ،تلاش می‌کنیم با توجه به محدودیت ها، برخی از اقدامات اولویت دار را در دستور کار قرار دهیم و به زودی عملیاتی کنیم.

 

فرماندار بویراحمد، طلاب و روحانیون که با انگیزه در مناطق حاشیه ای کار می کنند را قابل ستایش دانست و گفت، به وجود چنین طلابی افتخار می‌کنیم و حمایت از این عزیزان را وظیفه خود می‌دانیم.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1295347

مهمترین اخبار ایران و جهان: