نیوز سیتی!
29 خرداد 1402 - 23:29

عملیات روشنایی اولین قطعه از بلوار شهید فهمیده جاجرم آغاز شد

شهردار جاجرم از آغاز عملیات روشنایی بلوار شهید فهمیده این شهرستان خبر داد.

محمد ایزدی، شهردار جاجرم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: توجه ویژه به شهرک هایی که در سنوات گذشته ایجاد و خدمات مطلوب تاکنون به آنان ارائه نشده از جمله تکالیف مجموعه مدیریت شهری است.

وی گفت: با همراهی پرسنل اداره برق شهرستان جاجرم تامین روشنایی اولین  قطعه از بلوار شهید فهمیده که مطالبه مردمی بود صورت گرفت.

شهردار جاجرم افزود: این پروژه با انعقاد تفاهم نامه ای با تامین اعتبار از محل منابع داخلی شهرداری با اعتباری بالغ بر۳۵ میلیارد ریال و اجرای عملیات با شرکت برق شهرستان شروع و تا چند روز آتی به صورت کامل به بهره برداری خواهد رسید.

وی تصریح کرد: بلوار شهید فهمیده با طول۲۳۰۰ متر فاقد هرگونه روشنایی بود که دغدغه چندین ساله ساکنین آن محلات محسوب می‌شد به طوری که تهدیدی برای امنیت و سلامت ساکنین شهرک های مورد نظر بوده که با انعقاد تفاهم نامه مشترک بین شهرداری و اداره برق، تامین روشنایی و برق رسانی خواهد شد.

گفتنی است سال ۹۶ بولوار شهید فهمیده به سمت سایت مسکن مهر جاجرم آسفالت شد؛ بولواری که سایت مسکن مهر را به شهرک فرهنگیان متصل می کند. نبود روشنایی  و تردد بالای وسایل نقلیه و عبور شهروندان از این بولوار، مشکلاتی را به وجود آورد.

پایان پیام/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1296791

مهمترین اخبار ایران و جهان: