نیوز سیتی!
20 تیر 1402 - 21:08

آرد ذخیره در دماوند به اندازه کافی موجود است

دماوند- فرماندار دماوند گفت: آرد ذخیره در دماوند به اندازه کافی موجود است.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا طاهرخانی ️عصر سه‌شنبه در نشست اندیش‌ورزان بسیج اصناف شهرستان دماوند که با حضور صادقعلی، رئیس بسیج اصناف شهرستان، دهقان حسینی، رئیس اتاق اصناف دماوند و اعضای بسیج اصناف شهرستان در سالن جلسات فرمانداری دماوند برگزار شد با اشاره به کسب رتبه نخست بسیج اصناف دماوند در سال گذشته اظهار داشت: کار میدانی و همت جهادی موجب کسب رتبه نخست دماوند در استان شد.

طاهرخانی افزود: آداب و پوشش اسلامی در اصناف و بازار باید به صورت کامل رعایت گردد، از این رو ترغیب و تشویق همشهریان به رعایت عفاف و حجاب از موضوعاتی است که باید مد نظر قرار گیرد. ️

وی اشاره‌ای نیز به وضعیت توزیع آرد در شهرستان داشت و گفت: مردم باید از بازار رضایت داشته باشند، در توزیع آرد مشکلی نداریم و آرد ذخیره در شهرستان دماوند به اندازه کافی موجود است باید تلاش کنید تا بازار رقابتی و خدمات به نحوه مناسبت به شهروندان ارائه شود.

فرماندار دماوند از جانمایی و مکان‌یابی نانوایی‌ها در مراکز پرجمعیت و پیش بینی ایجاد اصناف خدماتی از جمله نانوایی‌ها و سوپرمارکت‌ها برای مسکن‌های مهر خبر داد.

طاهرخانی با تاکید بر نقش دشمن در تخریب نظام مقدس جمهوری اسلامی تصریح کرد: با توجه به انتخابات پیش رو، دشمن در صدد تشویش افکار عمومی و بی انگیزه سازی مردم برای شرکت در انتخابات است، لذا اصناف نقش بسزایی در روشن سازی افکار عمومی و ایجاد امید در سطح جامعه دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1350091

مهمترین اخبار ایران و جهان: