نیوز سیتی!
03 تیر 1402 - 09:45

پروژه بهسازی جاده قشلاق_خاکعلی متوقف نشده است

رئیس اداره حمل و نقل و راهداری شهرستان آبیک گفت: پیمانکار پروژه بهسازی قشلاق به خاکعلی در حال اخذ قیر و حمل آن به شهرستان است و با دریافت صورت وضعیت برای تجهیز اقدام و عملیات پروژه از سر گرفته می‌شود.

جواد افشار فرد در گفت وگو با خبرنگار فارس در آبیک با اشاره به پیش بینی اجرای آسفالت ۱۲ کیلومتر از مسیر آبیک تا کمال آباد طی امسال اظهار کرد: تا کنون ۵ کیلومتر از مسیر قشلاق آسفالت اجرا شده و در محدوده شهرستان البرز هم بیش از ۲.۸ کیلومتر آسفالت اجرا شده است.

 وی با بیان اینکه اجرای آسفالت قشلاق به خاکعلی متوقف نشده و پیمانکار در حال تهیه قیر و اخذ صورت وضعیت است، افزود: پیمانکار این پروژه پس از اخذ قیر و حمل آن به شهرستان و دریافت صورت وضعیت برای تجهیز اقدام و عملیات پروژه از سر گرفته می‌شود. 

رئیس اداره حمل و نقل و راهداری شهرستان آبیک با بیان اینکه در نظر داریم تمام پروژه های آسفالت در شهرستان آبیک تا پایان مرداد ماه به اتمام برسد، تصریح کرد: در خصوص ادامه آسفالت جاده قشلاق به خاکعلی لازم است پیش نویس نامه ای از سوی بخشدار بشاریات با هماهنگی فرماندار شهرستان آبیک تهیه و با اختصاص ۲.۵ میلیارد تومان اعتبار نسبت به اخذ پیمانکار و اتمام پروژه بتوانیم گام برداریم.

افشار فرد اضافه کرد: حدود چهار کیلومتر از مسیر قشلاق به خاکعلی وضعیت مطلوبی ندارد که نیاز به روکش و آسفالت دارد و با توجه به درخواست مردم و پیگیری فرماندار شهرستان آبیک نسبت به اخذ پیمانکار و اختصاص بودجه لازم برای تکمیل و آسفالت این مسیر اقدام لازم صورت می گیرد. 

وی ادامه داد: پروژه آسفالت روستاهای زرگر، هزارجلفا و غریب مزرعه یک پیمانکار مجزا و پروژه آسفالت قشلاق به خاکعلی هم یک پیمانکار جداگانه دارد و در قالب قرارداد 21 میلیارد تومانی اجرای این پروژه را بر عهده دارد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1304891

مهمترین اخبار ایران و جهان: