نیوز سیتی!
03 تیر 1402 - 14:42

مراسم تشییع پیکر مأمور امنیت در پیشوا برگزار شد

مراسم تشییع پیکر «علی محمودی» یکی از نیروهای یگان ویژه شرق استان تهران با حضور مردم دشت ورامین از میدان امام خمینی(ره) به سمت مزار شهدا حرم مطهر امامزاده جعفر(ع) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از پیشوا، مراسم تشییع پیکر «علی محمودی» یکی از نیروهای یگان ویژه شرق استان تهران با حضور مردم دشت ورامین از میدان امام خمینی(ره) به سمت مزار شهدا حرم مطهر امامزاده جعفر(ع) برگزار شد.

 

 

به گزارش فارس، چهارشنبه شب گذشته مقارن با ۳۱ خردادماه ۱۴۰۲ یک دستگاه پژو سواری پارس که با سرعت بالا در حال حرکت بوده با واحد گشت موتورسوار انتظامی یگان ویژه شرق استان تهران که در حین گشت زنی و اجرای طرح مقابله با سرقت در محور ورامین-قرچک بودند، برخورد کرده و یکی از عوامل انتظامی به نام «علی محمودی» به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل می‌شود.

گروهبانیکم «علی محمودی» مامور وظیفه شناس پلیس شرق استان تهران پس از چند ساعت تلاش بی‌وقفه کادر درمان، در روز یکم تیر ماه سال جاری بر اثر شدت جراحات وارده دعوت حق را لبیک گفت و آسمانی شد.

سردار دلاور القاصی‌مهر، فرمانده انتظامی شرق استان تهران با عرض تسلیت به محضر مقام معظم رهبری مدظله العالی و همه همکاران سبزپوش فراجا و ابراز همدردی با خانواده این همکار آسمانی بیان داشت: ابعاد این حادثه در حال بررسی است و نتیجه تحقیقات پلیس متعاقبا اعلام خواهد شد.

پایان پیام/۶۷۰۳۷

منبع: فارس
شناسه خبر: 1305703

مهمترین اخبار ایران و جهان: