نیوز سیتی!
25 خرداد 1402 - 20:35

تاکید مدیریت بحران بر اقدامات پیشگیرانه وقوع باد شدید در پایتخت

تهران- مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران از صدور هشدار زرد وزش باد شدید هواشناسی در پایتخت خبر داد و گفت: توصیه اکید مدیریت بحران انجام اقدامات پیشگیرانه است.

به گزارش خبرنگار مهر، حامد یزدی مهر عصر پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به صدور هشدار زرد هواشناسی برای استان تهران اظهار داشت: از عصر امروز پنجشنبه ۲۵ خرداد ماه تا روز شنبه ۲۷ خرداد ماه شاهد وقوع رگبار و رعد و برق در ارتفاعات و وزش باد شدید و گاهی خیلی شدید در جنوب و غرب استان تهران خواهیم بود.

وی افزود: ضروری است که افراد دارای بیماری‌های تنفسی و زمینه‌ای، کودکان و سالمندان، در مواقع خیزش گرد و غبار و کاهش کیفیت هوا در فضای باز قرار نگیرند و حتی المقدور از تردد در محیط خارج از منزل اجتناب کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بر ضرورت اجتناب از صعود به ارتفاعات، عدم توقف در حاشیه ساختمان‌های نیمه تمام و درختان فرسوده و تابلوهای تبلیغاتی تاکید کرد و گفت: توجه به توصیه‌ها و هشدارهای مدیریت بحران در مرحله پیشگیری از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

یزدی مهر بر ضرورت آمادگی کامل ستاد مدیریت بحران و دستگاه‌های امدادرسان تاکید کرد و گفت: دستورات لازم در این خصوص به مجموعه‌های مربوطه ابلاغ شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1287703

مهمترین اخبار ایران و جهان: