نیوز سیتی!
28 خرداد 1402 - 22:49

لزوم استفاده از ظرفیت مساجد برای جلوگیری از شیوع موادمخدر درجامعه

اهواز- رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: باید از ظرفیت مساجد و ائمه جماعت، مدارس و فضای مجازی در راستای جلوگیری از شیوع مواد مخدر در جامعه به بهترین نحو بهره استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی بعد از ظهر امروز یکشنبه در اولین جلسه کمیته فضای مجازی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خوزستان اظهار کرد: در معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان، کمیته فضای مجازی در حال فعالیت است که این کمیته از ابتکارات خوزستان بود و به تبع در استان‌های دیگر تشکیل شد.

وی گفت: دشمن در بحث مواد مخدر بسیار قوی عمل می‌کند چرا که فضا با ۲۰ سال پیش بسیار متفاوت است؛ بنابراین ما باید نهضتی در خوزستان به نام نهضت استانی آموزش مبارزه با انتشار و تبلیغ مواد مخدر از طریق کمیته علمی و دانشگاه‌ها داشته باشیم.

حجت الاسلام امانت بهبهانی بر لزوم استفاده از ظرفیت صدا و سیما در راستای ساخت برنامه‌ها پرمحتوا در زمینه مبارزه با مواد مخدر و فرهنگ سازی در خانواده‌ها تاکید کرد و افزود: مواد مخدر رو به عادی شدن می‌رود و قبح آن شکسته شد؛ البته می‌توان از ظرفیت مساجد و ائمه جماعت، مدارس و فضای مجازی در راستای جلوگیری از شیوع مواد مخدر در جامعه به بهترین نحو بهره استفاده کرد.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان خواستار برپایی یک نمایشگاه دائمی در راستای مبارزه با مواد مخدر و آگاه سازی شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1293747

مهمترین اخبار ایران و جهان: