نیوز سیتی!
29 خرداد 1402 - 10:45

هشدار کرملین به کی‌یف: هیچوقت روس‌ها را با کشتن تهدید نکنید

سخنگوی کرملین درباره اظهارات مقامات اوکراینی مبنی بر «کشتن روس‌ها»، به کی‌یف هشدار جدی داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین با اشاره به اظهارات مقامات اوکراینی درباره «کشتن روس‌ها»، تاکید کرد که چنین اظهاراتی برای آنها عواقب خواهد داشت.

پسکوف در واکنش به اظهارات میخائیل پودولیاک، مشاور رئیس جمهور و دیگر مقامات اوکراین گفت: این حرفی‌است که دشمنان ما می‌زنند و ما باید با آنها مقابله کنیم. شما نمی‌توانید روس‌ها را با کشتن تهدید کنید.

وی تاکید کرد: البته، ترجیح می‌دهم که چنین اظهاراتی به نوعی فرامرزی مورد ارزیابی قرار گیرد. نمایندگان پارلمان در این کشورها باید بدانند به چه کسی کمک می‌کنند. آنها به قاتلانی بالفعل کمک می‌کنند؛ کسانی که به وضوح تمایل‌شان برای قتل و آدم‌کشی را جار می‌زنند.

علاوه بر پودولیاک، کایریل بودانوف، رئیس اداره مرکزی اطلاعات وزارت دفاع اوکراین نیز به‌تازگی درباره اینکه گفته می‌شود سرویس اطلاعات آمریکا، قتل داریا دوگین، خبرنگار برجسته روسیه را به دولت اوکراین نسبت داده، گفته بود: این موضوع را پیش نکشید. تنها چیزی که درباره‌اش اظهارنظر می‌کنم این است که ما روس‌ها را می‌کشیم و تا زمان پیروزی کامل اوکراین، در هر کجای دنیا به این کار ادامه خواهیم داد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1294747

مهمترین اخبار ایران و جهان: