نیوز سیتی!
06 تیر 1402 - 10:23

ماجرای ستاره آلمانی و علاقه ویژه‌اش به الاغ‌ها!

مهاجم ملی‌پوش آلمانی می‌گوید از اینکه نام او بر روی یک الاغ تازه متولدشده گذاشته شده، خوشحال است.

به گزارش خبرگزاری فارس، «کای هاورتز» مهاجم آلمانی تیم چلسی که «رابطه ویژه‌ای» با الاغ‌ها دارد، از اینکه نام او را روی یک الاغ تازه‌متولد شده گذاشته‌اند، خوشحال است.

وبگاه گل نوشته هاورتز دوران کودکی خود در شهر آخِن آلمان را در نزدیکی محل زندگی الاغ‌ها گذرانده و هم‌تیمی‌هایش نیز به دلیل علاقه او به این حیوان باهوش، به او لقب «الاغ» داده‌اند.

حالا یک مرکز نگهداری الاغ‌ها در شهر سیدموث انگلیس به افتخار مهاجم آلمانی چلسی که در آستانه انتقال به آرسنال قرار دارد، نام یک کره الاغ را «کای» گذاشته است.

هاورتز درباره این اتفاق می‌گوید: «من کار این مرکز را دنبال می‌‌کردم و وقتی آن‌ها گفتند قصد چنین کاری را دارند، خوشحال شدم. الاغ‌ها حیوانات فوق‌العاده‌ای هستند و من خوشحال هستم این اقدام می‌تواند آگاهی درباره اهمیت سودمندی الاغ‌ها را بالا ببرد».

مهاجم ملی‌پوش آلمانی پیشتر گفته بود: «از همان روز اول من رابطه ویژه‌ای با الاغ ها داشتم چراکه حیوان بسیار آرامی است. شاید من شخصیت خودم را در آن‌ها می‌بیتنم چراکه من هم رام و خونسرد هستم».

هاورتز که در سال ۲۰۲۰ از بایرلورکوزن آلمان به چلسی پیوست، در آستانه پیوستن به جمع توپچی‌ها لندن با قیمتی در حدود ۶۵ میلیون پوند قرار دارد.

این مهاجم ۲۴ ساله در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۲۱ تک گل پیروزی‌بخش چلسی در بازی مقابل منچسترسیتی را به ثمر رساند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1312547

مهمترین اخبار ایران و جهان: