نیوز سیتی!
12 تیر 1402 - 18:05

دوام: کل مبلغ قرارداد بیرانوند را پرداخت کردیم و اجازه فسخ ندارد/ اظهارات مدیران استقلال جای تعجب دارد

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد طبق قرارداد بیرانوند با این باشگاه، او اجازه فسخ یکطرفه قرارداد خود را نداشته است.

حسین دوام در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با این باشگاه اظهار داشت: طبق قراردادی که در تاریخ 29 تیر ماه 1401 با بیرانوند امضا کردیم، این بازیکن سه فصل با باشگاه قرارداد دارد. در مورد اصل مبلغ قرارداد نیز تمام مبلغ قرارداد او به طور کامل پرداخت شده است. البته ما باید پول مالیات او را هم به سازمان لیگ پرداخت کنیم که بر همین اساس می‌گوییم کل مبلغ قرارداد بیرانوند پرداخت شده است.

 

وی در ادامه افزود: بحث آپشنی هم که مطرح می‌شود مربوط به یک ماه قبل است و به تازگی فعال شده. مهمتر از همه اینها این است که طبق ماده 11 مندرج در قرارداد بیرانوند، بازیکن اجازه فسخ قرارداد یکطرفه ندارد.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: طبق بند 4 ماده 19 آیین‌نامه نقل‌وانتقالات نیز از استقلال شکایت می‌کنیم، چون این باشگاه با بازیکن تحت قرارداد ما مذاکره کرده است. طبق قانون باشگاه برای مذاکره با بازیکن، باید باشگاه طرف قرارداد را مطلع کند. این اتفاق هم ناشی از آن است که مدیرانی که در رأس این باشگاه حضور دارند هیچ اطلاعی از قانون ندارند.

 

دوام خاطر نشان کرد: حتی در کمال تعجب صراحتاً مذاکره با بازیکن ما را هم تأیید کردند. این اظهار فضل بیشتر ما را متعجب می‌کند. این نشان می‌دهد صحبت‌های حسن روشن درباره مدیران این باشگاه عین واقعیت است! ما در راستای حفظ حقوق همین هوادارانی که امروز جلوی باشگاه بودند از باشگاه استقلال شکایت می‌کنیم تا قانون اجرا شود. بی‌نظمی در فوتبال جایی ندارد.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا پرسپولیس از بیرانوند نیز شکایت کرده است؟»، گفت: خیر! فعلاً از باشگاه استقلال شکایت خواهیم کرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1328503

مهمترین اخبار ایران و جهان: