نیوز سیتی!
15 بهمن 1402 - 20:00

افتتاح همزمان ۵۱ خانه بهداشت کارگری در استان اصفهان

همزمان با افتتاح خانه بهداشت معدن فیض آباد در نایین۵۱ خانه بهداشت کارگری در سراسر استان اصفهان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس در اصفهان، همزمان با افتتاح خانه بهداشت معدن فیض آباد در نایین ۵۱ خانه بهداشت کارگری در سراسر استان اصفهان  افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

میثم مداحی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان در حاشیه افتتاح خانه بهداشت معدن فیض‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نایین اظهار کرد: با افتتاح همزمان ۵۱ خانه بهداشت کارگری، جمع خانه‌های بهداشت کارگری در استان اصفهان به ۵۲۲ خانه  رسید که جمعیتی نزدیک به ۹۸ هزار کارگر را تحت پوشش قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه کارگاه‌های دارای ۵۰ تا ۵۰۰ کارگر می‌توانند از این ظرفیت استفاده کنند، گفت: برای ساخت و راه‌اندازی ۵۱ خانه بهداشت کارگری در استان اصفهان ۱۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان اضافه کرد: از مزایای افتتاح خانه‌های بهداشت کارگری، تشکیل پرونده سلامت برای کارگران است که در تصمیم‌گیری‌های مختلف در حوزه‌های سخت و زیان آور و از کارافتادگی سودمند است.

مداحی بیان کرد: تشکیل و افتتاح خانه‌های بهداشت کارگری و ایستگاه‌های بهگر امسال رشد ۳۰۰ درصدی در مقایسه با سال‌های گذشته در استان اصفهان داشته است.

منبع: فارس
شناسه خبر: 1660691

مهمترین اخبار ایران و جهان: