نیوز سیتی!
09 دی 1402 - 09:51

9 دی نشانه‌ای از پیروزی افتخارآفرین ملت ایران در برابر توطئه استکبار جهانی است

حزب موتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان با صدر بیانیه‌ای اعلام کرد: نشانه‌ای از پیروزی افتخارآفرین مردم ایران اسلامی در برابر توطئه شوم استکبار جهانی است،

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، در بیانیه حزب موتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان به مناسبت فرا رسیدن یوم الله 9دی آمده است: حماسه نهم دی ۱۳۸۸ از مهمترین حماسه‌ها و رخدادهای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است که اهمیت آن در تراز پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس ارزیابی می‌شود، زیرا این حماسه بزرگ با خنثی سازی این توطئه عظیم و پیچیده، ماندگاری انقلاب و بقای نظام اسلامی را تضمین نمود.

در این بیانیه آمده است: بی تردید حماسه عظیم 9 دی، اوج تجلی بصیرت، ولایتمداری، غیرت دینی و پاسداشت آرمان های متعالی عدالت خواهانه و استکبارستیز ملت مسلمان ایران در برابر ترفندهای خائنانه و مذبوحانه دشمنان خارجی و ایادی مزدور و فریب خورده داخلیشان بود، این روز بزرگ با عنوان یوم‌الله بصیرت و میثاق با ولایت در تقویم این مرز و بوم ماندگار شده است و تعبیر انقلاب سوم نشان از اهمیت و جایگاه والای آن در تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی دارد.

این بیانیه می‌افزاید: این روز سرنوشت ‌ساز نشانه‌ای از پیروزی افتخارآفرین مردم ایران اسلامی در برابر توطئه شوم استکبار جهانی است، توطئه‌ای که در آن خبیثان روزگار، به بهانه دفاع از آزادی و حقوق ملت، سه اصل محوری انقلاب اسلامی یعنی مردم، مکتب و رهبری را نشانه رفته بودند زهی خیال باطل که بصیرت و درایت مردم مسلمان ایران و البته رهنمودهای داهیانه و روشنگر مقام معظم رهبری (مد ظله عالی) موجب شکست سنگین این توطئه و یاس و ناامیدی دشمنان انقلاب اسلامی شد. نهم دی تجلی بصیرت و هشیاری مردمان متوکلی است که در دامانشان قهرمانانی چون شهید حاج قاسم سلیمانی پرورش یافته‌اند.

در این بیانیه آمده است: گذر تاریخ از 9 دی به 13 دی چه زیبا توالی مفاهیم ارزشمند بصیرت و هوشیاری و شجاعت و ایثار را به هم پیوند می‌دهد و ثمره انقلاب سوم را اخراج استکبار جهانی از این منطقه قرار می‌دهد. شاید تقدیر الهی در خلق چنین توالی مقدسی، نشان دادن اهمیت و لزوم بصیرت و درایت در جامعه برای پروراندن انسان‌های شجاع و دلیر باشد. انسان‌های دلیر و آزاده‌ای که جانانه در مقابل دشمن برای پاسداری و حراست از آرمان‌های انقلاب اسلامی سینه سپر کرده‌اند و در مقابل شیاطین با عزمی راسخ ایستاده‌اند.

این بیانیه می‌افزاید: امسال در حالی چهاردهمین سالگرد حماسه 9 دی را گرامی می‌داریم که جهان شاهد جنایات گسترده رژیم صهیونیستی و حامیان غربی این رژیم علیه ملت مظلوم فلسطین است. نسل‌کشی، جنایت علیه بشریت و تجاوز رژیم صهیونیستی، سند رسوایی مدعیان حقوق بشر و مردم‍سالاری است که فتنه ۸۸ را طراحی، هدایت و حمایت کردند.

فتنه‌آفرینان مدعی آزادی، مردم‌سالاری و حقوق بشر امروز نه تنها آزادی و حقوق ملت فلسطین را نادیده گرفته‌اند، بلکه با کمک‌های مالی، تجهیزاتی و رسانه‌ای از رژیم غاصب صهیونیستی چهره واقعی خود را نمایان ساخته‌اند.

حزب موتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان با گرامی‌داشت یوم الله ۹ دی روز بصیرت و میثاق با ولایت و تجدید بیعت با رهبر حکیم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) همگام و همنوا با امت بصیر و انقلابی ایران اسلامی، ضمن بازخوانی مجدد درس های تأمل برانگیز این حماسه بزرگ و بر اساس عهد و پیمانی که با بنیان گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی کبیر(ره) و شهدای گلگون کفن خود بسته است با استمداد از فضل الهی، تا آخرین قطره خون خود در دفاع از کیان انقلاب اسلامی گوش به فرمان رهبر فرزانه و مقتدای عظیم الشأن خود امام خامنه ای حفظه الله تا فتح قله رفیع کمال و پیشرفت و نیل به حکومت عدل جهانی و تشکیل جامعه نمونه اسلامی لحظه ای از پای نخواهد نشست.
 

پایان پیام/3139

منبع: فارس
شناسه خبر: 1620203

مهمترین اخبار ایران و جهان: