نیوز سیتی!
08 دی 1402 - 17:02

در کنار برنامه های زیرساختی، فکری برای معیشت مردم کنید

خطیب جمعه بردسکن گفت: دولت، فعالیت های زیرساختی زیادی را انجام داده که کسی منکر نیست ولی باید در کنار این برنامه های اقتصادی و زیرساختی که در آینده، مردم مزیت های آن را خواهند چشید، فکری هم برای حل مشکلات گرانی و اقلام مایحتاج مردم کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، حجت الاسلام علی اصغر امینی در خطبه های نماز جمعه این هفته بردسکن اظهار کرد: دولت باید در کنار برنامه های زیرساختی در بحث معیشت مردم و مهار تورم وگرانی ها مشکلات را برای مردم بکاهد.

وی انتخابات پیش رو را مورد توجه قرار داد و با اعلام اینکه دشمن از مدت ها پیش با کلید واژه های مختلف سعی وتلاش در کمتر جلوه دادن مشارکت مردم دارد گفت: انتخابات اهمیت بسیاری برای کشور داشته و مظهر اقتدار کشور و ملت ایران است و دشمن بعد از آشوب و بلواهایی که سال گذشته به راه انداخت، تلاش دارد مردم را از این اقتدار و خودباوری خود دور کند.

امام جمعه بردسکن اضافه کرد: هرچه حضور و مشارکت مردم در انتخابات افزایش یابد برای دست یابی به ایران قوی؛ انرژی و نیروی بیشتری خواهیم داشت.

امام جمعه نوع کارهای دولت سیزدهم را زیربنایی و آینده‌ساز است نام برد وافزود: بر هیچ کسی پوشیده نیست که دولت سیزدهم به خصوص رئیس جمهور از نظر کمیت، حداکثر وقت را می‌گذارد، آرامش ندارد و شب و روز نمی‌شناسد .

وی با بیان اینکه مردم به عنوان سرمایه بزرگ کشور شایسته بهترین خدمات هستند گفت: بنابراین در کنار انواع و اقسام اقدامات زیرساختی برای اینکه سرمایه اصلی نظام که مردم هستند را یاری برسانیم باید انواع اقداماتی که انجام شده یا در دست انجام است، در قالب برنامه‌های مشخص، تبیین شود. 

امام جمعه بردسکن اقدامات زیرساختی و درازمدت بسیار ارزشمند و نتیجه بخش است اما مردم در مسائل روزمره خود مشکلاتی دارند و گلایه مند هستند، به عنوان مثال اینکه اجناس هر مغازه‌ای قیمت‌های متفاوتی دارد و گرانفروشی می‌شود، مردم با این قبیل مشکلات مواجه هستند. دولت فعالیت های زیرساختی زیادی را انجام داده است که کسی منکر نیست ولی باید در کنار این برنامه های اقتصادی که در آینده، مردم مزیت های آن را خواهند چشید، فکری هم برای حل مشکلات گرانی و اقلام مایحتاج مردم کنند.

وی از دولت سیزدهم خواست به تعهد خود که هر سه ماه یکبار اقدامات را به مردم گزارش خواهم داد ، بصورت زنده مشکلات اقتصادی وگرانی ها را برای مردم توضیح دهند وعلت را بیان کنند.

پایان پیام/۷۰۰۵۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1619903

مهمترین اخبار ایران و جهان: