نیوز سیتی!
07 دی 1402 - 10:36

حضور سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی در قم افزایش می‌یابد

استاندار قم بابیان اینکه دولت سیزدهم همواره تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران را موردحمایت خود قرار داده است، گفت: هدف بنده این است شرایط مناسب و خوبی را برای حضور بیشتر سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی در قم فراهم‌ کنم.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سیدمحمد آقامیری در هجدهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که در سالن جلسات امام جواد(ع) برگزار شد، اظهار داشت: هدف بنده در مدیریت استان علاوه برافزایش سرمایه‌گذاری داخلی، حضور سرمایه‌گذار خارجی در قم است.

وی افزود: کشور ما امنیت و ظرفیت خوبی برای حضور سرمایه‌گذاران خارجی فراهم کرده و ما موظف به این هستیم آن‌ها را جذب کنیم.

استاندار قم تصریح کرد: وقتی به پیشرفت کشورهای همسایه خود نگاه می‌کنیم متوجه می‌شویم بخش عمده این پیشرفت‌ها دلیلش حضور سرمایه‌گذاران خارجی در آن کشورهاست.

آقامیری خاطرنشان کرد: اگر‌ به دنبال افزایش سرعت پیشرفت استان هستیم باید از ظرفیت سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی بهترین استفاده را برد.

وی عنوان کرد: سرمایه‌گذاران کسانی هستند که کل زندگی خود را در این حوزه خرج کرده و تلاش آن‌ها باعث می‌شود سرعت چرخه اقتصادی کشور افزایش پیدا کند.

آقامیری در پایان مطرح کرد: دولت سیزدهم همواره حامی سرمایه‌گذاران بوده و این موضوع در دوران مدیریت بنده افزایش خواهد داشت تا سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی به‌‌دنبال حضور در قم باشند.

پایان پیام/ 78030

منبع: فارس
شناسه خبر: 1618647

مهمترین اخبار ایران و جهان: