نیوز سیتی!
07 دی 1402 - 09:28

نمایشگاه شهربانوی زندگی؛ فرصتی برای نمایش توانمندی بانوان اصفهانی

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان برگزاری ویژه برنامه‌های هفته گرامیداشت مقام زن و مادر خبر داد و گفت: یکی از مهمترین رویدادهای این هفته، برپایی نمایشگاه شهربانوی زندگی با هدف ارائه نمایش توانمندی بانوان اصفهانی است.

فرزانه کلاهدوزان، رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به برگزاری ویژه برنامه‌های هفته گرامیداشت مقام زن و مادر اظهار کرد: دو جلسه از کمیسیون تخصصی خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان نیز به این امر اختصاص پیدا کرد، طرحی در این جلسات بررسی شد که در نهایت در قالب لایحه از سوی شهرداری به شورای اسلامی شهر ارائه شد.

وی گفت: براین اساس لایحه تخفیف ویژه بازدید از مراکز تفریحی در اختیار شهرداری از جمله باغ پرندگان، باغ گل‌ها، ابرسازه‌های تفریحی مانند تله کابین، تله سیژ و ... در ایام موردنظر به تصویب رسید. بر اساس آن، استفاده از خدمات فوق الذکر، در روزهای نهم تا پانزدهم برای بانوان با ۷۰ درصد تخفیف و برای همراهان آن‌ها با ۵۰ درصد تخفیف صورت می‌گیرد.

کلاهدوزان با اشاره به برپایی نمایشگاه شهربانوی زندگی گفت: این نمایشگاه اقدامی ویژه است که به مناسبت هفته گرامیداشت مقام زن و مادر در محل قدیم نمایشگاه‌های بین المللی استان در پل شهرستان برگزار می‌شود. این نمایشگاه شامل دو سالن است که یکی از آن به فضای ورزشی و تفریحی اختصاص داده شده است و خدماتی شامل پایش سلامت ارائه می‌شود. سالن دیگر نمایشگاه نیز مخصوص ارائه تولیدات بانوان است تا آثار و حرفه‌های خود را به نمایش بگذارند.

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان بیان کرد: امیدواریم این نمایشگاه که تدارک آن از مدت‌ها قبل انجام شده، مورد قبول بانوان شهر قرار بگیرد. این رویدادها سنگ بنایی برای ارائه خدمات درخور به بانوان شهر اصفهان و امیدواریم در این ایام آنچه لایق زن ایرانی و تراز انقلاب اسلامی است ارائه شود. 

پایان پیام/۶۳۱۳۹/س

منبع: فارس
شناسه خبر: 1618591

مهمترین اخبار ایران و جهان: