نیوز سیتی!
20 دی 1402 - 18:41

ترافیک خودروها در مسیر شمال جاده‌های هراز و کندوان

رئیس پلیس راه مازندران گفت: شاهد ترافیک چهارشنبه‌ای در جاده‌های شمال هستیم؛ به‌‌طوری‌که تردد خودروها در مسیر شمال در محورهای هراز و کندوان پرحجم شد.

یدالله جهان‌تاب امروز درباره وضعیت جاده‌های شمال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: شاهد ترافیک چهارشنبه‌ای در جاده‌های شمال هستیم؛ به‌‌طوری‌که تردد خودروها در مسیر شمال در محورهای هراز و کندوان پرحجم شد.

وی با بیان اینکه  باتوجه به هشدار هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران و همچنین احتمال ریزش سنگ، کاهش دید و اختلال در تردد جاده‌ای لازم است هشدارهای پلیس جدی گرفته شود، افزود: یکی از موارد و توصیه‌ها همراه داشتن لوازم زمستانی است؛ به‌طوری‌که جلوی تردد خودروهای فاقد زنجیرچرخ گرفته می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به آغاز محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از فردا در جاده‌های شمال، تصریح کرد: تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است.

جهان‌تاب بیان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز چهارشنبه از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ امروز از ابتدای تونل کندوان به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی اضافه کرد: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه ۲۲ دی‌ماه امسال از کرج و ابتدای آزادراه تهران شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان‌روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه تردد تمامی تریلی کماکان از محور هراز ممنوع است، افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه ۲۲ دی ماه امسال در صورت سنگین بودن بار ترافیکی از شمال به جنوب به صورت مقطعی یک‌طرفه خواهد بود.

جهان‌تاب یادآور شد: تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسد‌شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۲۰ دی ماه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه ۲۱ و جمعه ۲۲ دی ماه امسال از محور هراز ممنوع خواهد بود.

وی یادآور شد: همچنین اعمال محدودیت یک‌طرفه مقطعی را در محور کیاسر خواهیم داشت.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران در استان، گفت: شاهد کاهش دید در محور کیاسر هستیم و هنوز بارش به محورهای شمال نرسید ولی لازم است مردم و مسافران در صورت سفر، تجهیزات زمستانی از جمله غذا و پوشاک گرم و زنجیر چرخ حتما به همراه داشته باشند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1633647

مهمترین اخبار ایران و جهان: