نیوز سیتی!
22 بهمن 1402 - 14:17

حضور با صلابت مردم چالوس در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب

مردم شهرستان چالوس از پیر و جوان، کودک و نوجوان از دهه‌های اول انقلاب تا دهه نود در سالروز پیروزی از انقلاب اسلامی،دفاع از ولایت و رهبری و پاسداشت خون شهدا به میدان آمدند،

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، مردم شهید پرور چالوس با حضور گسترده خود ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند،قشرهای مختلف مردم از پیر و جوان، دانش‌آموزان، کارمندان، کارگران و مسؤولان دستگاه‌های مختلف در این راهپیمایی باشکوه حضور یافتند تا به استکبار جهانی اعلام کنند تا پای جان ایستاده‌اند و به دشمن اجازه نخواهند داد چشم طمع به این کشور داشته باشد.

در این راهپیمایی کودکان و نوجوانان با دست نوشته‌ها و پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران به میدان آمدند و با صلابت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب را در کنار بزرگ‌ترها جشن گرفتند.

راهپیمایی چالوس

 

انقلاب عظمت، افتخار و عزت به ارمغان آورده است

حجت‌الاسلام صداقت مسؤول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه ثارالله سپاه تهران در سخنرانی ۲۲ بهمن چالوس خطاب به عموم مردم گفت: فرزندانم توجه داشته باشید دشمن امروز در صدد است که ضعف‌ها و کاستی‌ها را بزرگ جلوه دهد.

وی ضمن بیان اینکه هیچکس منکر این ضعف‌ها و کمی‌ها نیست، افزود: شخص مقام معظم رهبری بر رفع این موضوع تاکید دارند و دولت خدمتگزار اهتمام به حل مشکلات دارد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه ثارالله سپاه تهران افزود: همه این مشکلات با همت مردم و مدیران لایق قابل حل است.

راهپیمایی چالوس

 

صداقت با اشاره به اینکه امروز دشمن از یکسری نقطه ضعف‌هایی که همه دولت‌ها و همه جا قابل مشاهده است سو برداشت می‌کند، بیان کرد: باید مواظبت کنیم چون دشمن به دنبال یاس و ناامیدی است.

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکید ایشان در بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: امروز باید برای مقابله با دشمن خودمان را تجهیز کنیم.

 صداقت با بیان اینکه مقام معظم رهبری نسخه مقابله با دشمن را جهاد تبیین اعلام کردند، افزود: باید دستاوردها را بیان عملکردها را تشریح کنیم.

وی به مروز اجمالی کارنامه ۴۵ ساله انقلاب اشاره کرد و گفت: به اذعان همه سازمان‌های بین‌المللی و اندیشکده‌های خارجی با وجود همه تهدیدها، تحریم ها و شیطنت‌ها در بسیاری از علوم جز ۲۰ کشور دنیا، در فناوری‌ها جز کشورهای برتر هستیم.

راهپیمایی چالوس

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه ثارالله سپاه تهران تصریح کرد: امروز ایران اسلامی دومین ارتش قدرتمند سایبری جهان و چهارمین کشور در زمینه علم نانو، سومین مرکز پیوند عضو برتر جهان و سومین کشور پیشرفته جهان در زمنیه سلول‌های بنیادی و ششمین کشور پرتاب کننده موجود زنده به فضا و ... است.

وی با بیان اینکه خودمان را تجهیز کنیم و این افتخارآفرینی‌ها را برشماریم، افزود: در جمع‌های عظمت و افتخارآفرینی‌های ایران اسلامی که مدیون جانفشانی‌های شهدا،  استقامت خانواده‌های گرانقدر آنها و همراهی با بصیرت مردم است بسیار قابل احساس است و نگذاریم دشمنان ما از نقطه ضعف‌هایی که قابل برطرف شدن هستند سواستفاده کنند.

 صداقت به انتخابات پیش رو و تاکید مقام معطم رهبری مبنی بر اینکه انتخابات عرصه مبارزه و جهاد است اشاره کرد و گفت: ما با انتخاب خود این مسیر پر افتخار را رونق و شتاب می‌دهیم.

وی با تاکید بر اینکه بخشی از این ضعف‌ها مربوط به انتخاب خودمان است، عنوان کرد: انتخاب خود را به پای انقلاب ننویسید، انقلاب عظمت، افتخار، عزت به ارمغان آورده است.

وی با اشاره به اینکه امروز باید خودمان را تجهیز کنیم و دشمن‌شناسی را بیشتر کنیم، گفت: حوادث غزه تابلوی روشنی از چهره کریه جبهه استکبار است.

راهپیمایی چالوس

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه ثارالله سپاه تهران در پایان گفت: انشاالله در انتخابان با حضور و انتخاب درست و دقیق مجلس شورای اسلامی قوی شکل می‌گیرد و مشکلات مردم مرتفع خواهد شد.

راهپیمایی چالوس

 

پایان پیام/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1668147

مهمترین اخبار ایران و جهان: