نیوز سیتی!
30 دی 1402 - 21:22

برنامه‌های دهه‌فجر خلاقانه و با محوریت تبیین دستاوردهای انقلاب برگزار شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌شمالی گفت: برنامه‌های دهه‌فجر با فضاسازی مناسب باید با تکیه بر فرهنگ‌سازی در حوزه تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و اطلاع‌رسانی اقدامات مطلوب انجام شده شکل بگیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز مهدی رشیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌شمالی در جلسه کمیته فضاسازی و مدیریت شهری با تاکید بر لزوم برگزاری برنامه‌های خلاقانه، ابتکاری و باکیفیت در برنامه‌ریزی دهه‌فجر اظهارکرد: برنامه‌های این دهه با فضاسازی مناسب باید با تکیه بر فرهنگ‌سازی در حوزه تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و اطلاع‌رسانی اقدامات مطلوب انجام شده شکل بگیرد.

وی گفت: با توجه به همزمانی دهه فجر انقلاب امسال با اعیاد ماه‌های رجب و مقارن شدن به ویژه ولادت امام علی(ع) و دیگر رویدادها، به‌عنوان یک فرصت مغتنم، وجه مذهبی برنامه‌های این دهه در نظر گرفته شود و برگزاری برنامه‌های مختلف براساس ظرفیت‌های موجود برپا شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌شمالی بر امیدآفرینی و ایجاد نشاط اجتماعی تاکیدکرد و افزود: باتوجه‌به پیش‌رو بودن رویداد مهم انتخابات، با برنامه‌ریزی، تحقق مشارکت حداکثری همانند سال‌های گذشته در استان رقم بخورد.

رشیدی با اشاره‌به اینکه باید توجه به مقوله جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف و به‌ویژه در حوزه دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران و اطلاع‌رسانی خدمات دولت در استان بیش از پیش مورد توجه مسئولان قرار گیرد، گفت: شهرداران همواره با حجم گسترده وظایف با مدیریت منسجم پای کار هستند و اکنون نیز با استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود، دستاوردهای دولت و فعالیت‌های انجام شده را در دهه فجر از طریق رسانه‌ها به اطلاع مردم برسانند.

پایان پیام/س

منبع: فارس
شناسه خبر: 1644003

مهمترین اخبار ایران و جهان: