نیوز سیتی!
17 بهمن 1402 - 17:58

نخبگان در انتخاب فرد اصلح توسط مردم تاثیرگذار هستند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: علاوه بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، نقش تاثیرگذار نخبگان نیز در انتخاب فرد اصلح بسیار مهم است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محسن حسین‌میرزایی ظهر امروز در نشست با هیات‌های اندیشه‌ورز نخبگان چهارمحال و بختیاری گفت: تا به امروز طبق برنامه وزارت کشور فرایندهای انتخابات در استان به لحظه انجام شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در طول عمر ۴۵ سال انقلاب اسلامی برای اولین بار با نمایندگان همه اقشار از جمله کشاورزان، رانندگان، کارگران، کارفرمایان، نخبگان و دیگر اقشار جلساتی به صورت مستمر در خصوص مشارکت حداکثری در انتخابات برگزار شده است.

وی افزود: برگزاری جلسات با نخبگان باید در حوزه‌های مختلف و تخصصی به صورت مستمر برگزار شود زیرا این افراد از فرهیختگان و صاحبان فکر و اندیشه جامعه هستند.

حسین‌میرزایی با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات، اضافه کرد: اهمیت انتخابات برای کشور، مانند اهمیت اکسیژن برای انسان است به همین دلیل تاکید می‌شود که همه اقشار برای مشارکت در این اتفاق مهم تلاش کنند.

وی بیان کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجب باز تولید قدرت نرم در مقابل جنگ ترکیبی دشمن، افزایش قدرت دیپلماسی خارجی در جوامع بین‌المللی و کاهش فشارهای علیه نظام و مردم کشور می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: علاوه بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نقش تاثیرگذار نخبگان نیز در انتخاب فرد اصلح توسط مردم بسیار مهم است.

وی خاطرنشان کرد: طبق آمار و افکارسنجی‌های انجام شده مشارکت مردم در انتخابات پیش رو بیشتر از گذشته است زیرا در این دولت اقدامات موثری انجام و موجب ایجاد امید در بین مردم شده است.

پایان پیام/۶۸۰۴۳

منبع: فارس
شناسه خبر: 1663091

مهمترین اخبار ایران و جهان: