نیوز سیتی!
18 بهمن 1402 - 12:32

آیت‌الله نوری همدانی: مسئولان موضوع مسکن‌ را با جدیت دنبال کنند

استاد عالی حوزه علمیه گفت: باید به مناطق محروم اهمیت بیشتری داد و مسئولان با پیگیری و حضور مستمر خود مشکلات قابل حل را برطرف کنند و موضوع مسکن‌ نیز با جدیت دنبال شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله نوری همدانی روز گذشته در دیدار  استاندار قم با تقدیر از خدمات در حال انجام استاندار قم اظهار داشت: باید این مسیر با شدت ادامه‌ پیدا کند تا مردم ثمرات آن را درک کنند .

وی پرکار بودن و داشتن ارتباط مستقیم با مردم و درک مشکلات آنها از نزدیک را از ویژگی های ارزشمند استاندار دانست و خاطرنشان کرد: اگر همه مسؤلان این موضوع را درک کنند که شغل و موقعیتی که در اختیار دارند امانتی است برای خدمت به مردم و خود را در دسترس مردم قرار دهند بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

این مرجع تقلید نظارت بر بازار و قیمت‌ها را که در قم آغاز شد را از دیگر نکات مثبت ارزیابی نمود و گفت: این موضوع بعنوان یک الگو با همین دقت و شدت باید در کل کشور عملی شود تا این قیمت‌هایی که بی حساب هر روز افزایش پیدا می‌کند با نظارت بیشتر، تا حدودی کنترل گردد.

وی با اشاره به گزارش استاندار برای رفع مشکلات روستاهای اطراف قم و موضوع مسکن گفت: باید به مناطق محروم اهمیت بیشتری داد و با پیگیری و حضور مستمر خود مشکلات قابل حل را برطرف کنید و موضوع مسکن‌ نیز با جدیت دنبال شود.

آیت‌الله نوری همدانی اولویت نخست همه مسئولان را خدمت به مردم و حل مشکلات معیشتی و فرهنگی دانست و افزود: امروز سفارشی جز خدمت به مردم و حل مشکلات آنها ندارم و از همه مسئولان بعنوان یک طلبه در حوزه علمیه قم می خواهم که برای جلب رضای خدا و حفظ این انقلاب و نظام اسلامی تلاش کنید که مردم را راضی نگه دارید، چراکه این مردم به گردن همه ما حق دارند.

وی افزود: همین مردم بودند که فوج فوج به جبهه رفتند و جان دادند، همین مردم بودند که این نظام را تا به امروز با عنایت خداوند متعال و توجهات حضرت ولی عصر (عج) حفظ کردند و امروز هم همین مردم هستند که در مقابل دشمن می مانند، پس تا می توانید خدمت کنید و مشکلات را حل نمائید.

این استاد عالی حوزه خطاب به استاندار قم تصریح کرد: این که شما از صبح زود تا ساعت پایانی از شب مشغول خدمت و پیگیر مشکلات هستید و در حال تعیین وضعیت کارهای نیمه تمامید جای قدردانی و تشکر دارد.

در ابتدای این دیدار استاندار قم گزارشی از فعالیت ها و عملکرد دوران تصدی خود ارائه نمود.

پایان پیام/ 78041

منبع: فارس
شناسه خبر: 1663903

مهمترین اخبار ایران و جهان: