نیوز سیتی!
18 بهمن 1402 - 23:25

حاج صفی: روز حسرت باری بود

بازیکن تیم ملی فوتبال گفت: توپ‌های ما به تیر می‌خورد و برمی‌گردد اما توپ‌های آنها گل می‌شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بازیکن تیم ملی فوتبال بعد از شکست 3 بر 2 مقابل قطر در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم فقط توپ‌های‌مان وارد دروازه نشد. فقط حسرت موقعیت‌های از دست رفته را می‌خوریم. اینکه چرا توپ 10 درصدی آنها به پای بازیکن ما بخورد و وارد دروازه شود یا اینکه گل سوم را به آن شکل بخوریم. یا توپ‌های ما به تیر دروازه و این و آن می‌خورد و از روی خط دروازه بیرون می‌کشند. امروز روز حسرت‌باری بود. اگر توپ‌های‌مان گل می‌شد با اختلاف 3-4 گل قطر را می‌بردیم. نمی‌دانم چه بگویم فقط می‌توانم بگویم شرمنده مردم شدیم. 

وی در مورد اینکه می‌گویند چرا از قائدی استفاده نشد، گفت: این نظر مربی است و در آن شرایط حساس بازی تصمیم‌گیری می‌کند. اگر بازیکنان دیگر هم وارد میدان می‌شدند روزی که نخواهد توپ گل شود، نمی‌شود. اما اگر بخواهد گل شود ببینید چگونه گل می‌شود. همین گل‌های اول و سوم قطر را نگاه کنید. توپ‌های ما به تیر می‌خورد و برمی‌گردد توپ‌های آنها گل می‌شد. اگر توپ‌های‌مان گل می‌شد با اختلاف 3-4 گل برنده می‌شدیم.

حاج صفی در مورد اینکه در تیم ملی می‌ماند یا نه، عنوان کرد: خدا را شکر در شرایط خیلی خوبی هستم اما بستگی به کادر فنی دارد. اگر صلاح بدانند می‌مانم. 

وی در مورد اینکه امید ابراهیمی گفته آخرین تورنمنتم با تیم ملی بود، گفت: شاید حرفش احساسی بوده است. هر کسی یک نوع احساسی دارد. تا زمانی که کادر فنی بخواهد من در خدمت تیم ملی هستم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1664803

مهمترین اخبار ایران و جهان: