نیوز سیتی!
13 دی 1402 - 12:13

نهضت خدمت مومنانه به یاد حاج قاسم؛ از توزیع ۳۱۰۰۰ بسته معیشتی تا آزادسازی زندانیان

نهضت کمک مومنانه به مناسبت دهه مقاومت سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با توزیع بسته های معیشتی، افتتاح و اجرای پروژه های محرومیت زدایی و آزادسازی زندانیان به نیت حاج قاسم انجام می گیرد.

عادل ساری معاون هماهنگ کننده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان،امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: آنچه که سردار سلیمانی را در بین جوامع داخلی و خارجی محبوب کرده است اخلاص و خدمت به مستضعفین است. 
ساری خاطر نشان کرد: در امتداد راه شهید سلیمانی در دهه مقاومت سپاه حضرت ولی عصر (عج) ستادی را تشکیل داد و برنامه های مختلفی را از جمله برنامه های فرهنگی و محرومیت زدایی در نظر گرفته است‌. 
او با تاکید بر اینکه بسیج سازندگی یکی از ارگان های خدمت رسان در دهه مقاومت است، اظهار کرد: این خدمات شامل توزیع ۳۱ هزار سبد بسته های معیشتی، آزادسازی ۳۳ زندانی با همیاری سازمان زندان ها ، اهدا ۱۷۵ سری جهیزیه، احداث ۴۷ واحد مسکن محرومین با همکاری کمیته امداد و ۱۰ مدرسه با همراهی نوسازی مدارس آماده افتتاح هستند‌. 
همچنین سید اسلام موسوی مسئول بسیج سازندگی سپاه ولی عصر (عج) خوزستان با اشاره به اجرای همه برنامه های محرومیت زدایی در این دهه به نیت حاج قاسم سلیمانی  به خبرنگار فارس گفت: در موضوع آبرسانی ۳ پروژه روستایی در دشت آزادگان آماده بهره برداری است بیش از ۱۱ هزار هکتار عملیات مراقبت و آبیاری و ۱۰۰۰ هکتار عملیات مدیریت رواناب با همکاری منابع طبیعی خواهیم داشت احداث ۵ راه روستایی در شهرستان های ایذه هفتکل، باغملک، هویزه و دشت آزادگان را خواهیم داشت.
موسوی اضافه کرد: ۱۰۰ گروه جهادی در سطح استان در عرصه های مختلف محرومیت زدایی خدمت رسان مردم مناطق محروم خواهند بود.
پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1625247

مهمترین اخبار ایران و جهان: