نیوز سیتی!
21 بهمن 1402 - 12:35

ادامه محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمال

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی کماکان در محورهای شمال درحال اجرا است.

یدالله جهان‌تاب امروز درباره وضعیت جوی و ترافیکی محورهای شمال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: تردد خودروها در تمامی محورهای استان به‌صورت عادی و روان است.

وی با اشاره به ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال، اضافه کرد: تردد تمامی کامیون وکامیونت‌ها به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۲۱ و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز یکشنبه ۲۲ بهمن ماه امسال از محور هراز در دستور کار قرار دارد.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه تردد تمامی تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است، افزود: در صورت افزایش حجم ترافیک محدودیت یک‌طرفه مقطعی روز یک‌شنبه ۲۲ بهمن ماه امسال به‌صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس در دستور کار پلیس قرار دارد.

جهان‌تاب با بیان اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج-چالوس و بالعکس همچنان ممنوع است، ادامه داد: محدودیت تردد طی امروز شنبه از ساعت ۱۴ از ابتدای آزادراه تهران-شمال اعمال ممنوعیت تردد به مقصد چالوس انجام شده و از ساعت ۱۵ از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز) به سمت چالوس انسداد کامل و از ساعت ۱۷ از مرزن‌آباد به سمت تهران محدودیت یک‌طرفه اجرا می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران ادامه داد: از ساعت ۱۲ روز یک‌شنبه ۲۲ بهمن ماه از ابتدای آزادراه تهران-شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس انجام می‌شود و  از ساعت ۱۳ از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) ممنوعیت تردد اعمال شده و از ساعت ۱۵ از مرزن‌آباد به سمت تهران یکطرفه اعمال می‌شود.

جهان‌تاب یادآور شد: از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به وضعیت ترافیک احتمال یک‌طرفه شدن محورهای هراز و کندوان طی امروز بعید است اما برای فردا این محدودیت در محورهای هراز و کندوان اجرا می‌شود.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1666891

مهمترین اخبار ایران و جهان: