نیوز سیتی!
21 بهمن 1402 - 11:08

آزادی ۲۲ زندانی جرائم غیرعمد توسط سپاه قدس گیلان

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه سپاه و بسیج همواره یار و یاور خانواده‌های زندانیان جرائم غیرعمد بوده است، گفت: با تلاش‌های انجام شده در دهه فجر امسال تعداد ۲۲ زندانی جرائم غیرعمد از زندان لاکان آزاد می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سردار حمید فرمانده سپاه قدس گیلان صبح امروز در حاشیه بازدید از زندان لاکان رشت و در جمع خبرنگاران با اشاره به آزادی ۲۲ زندانی جرائم غیرعمد توسط سپاه و بسیج در دهه مبارک فجر اظهار کرد: سپاه و بسیج همواره یار و یاور خانواده‌های زندانیان جرائم غیرعمد بوده و با تلاش‌های انجام شده در دهه فجر امسال تعداد ۲۲ زندانی جرائم غیرعمد از زندان لاکان آزاد می‌شوند.

وی با بیان اینکه باید شرایط برای رفاه و آسایش زندانیان به خوبی فراهم شود، گفت: بخش اعظمی از زندانیان حاضر در زندان لاکان به دلیل جرائم غیرعمد از جمله بدهی و مشکلات مالی پشت میله‌های زندان هستند که باید شرایط را برای آزادی آنان فراهم کرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم توجه به فراهم آوری شرایط کسب مهارت در زندان‌های گیلان بیان کرد: در چند وقت اخیر اقدامات خوبی در زندان‌های گیلان انجام شده و بسیاری از زندانیان با کسب مهارت در حوزه‌های مختلف بعد از آزادی شغلی برای خود ایجاد می‌کنند.

دامغانی با اشاره به ارائه تسهیلات فنی و حرفه‌ای به زندانیان حاضر در زندان‌های گیلان گفت: کارآفرینان فعال در زندان لاکان ماهانه چهار میلیارد تومان در مجموع به افراد مشغول به کار در این زندان که در حوزه فنی و حرفه‌ای فعالیت می‌کنند حقوق پرداخت کرده و با اعطای مدرک و گواهی فنی و حرفه‌ای، بعد از آزادی از زندان برای این افراد تسهیلات ویژه‌ای در نظر می‌گیرد.

پایان پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1666747

مهمترین اخبار ایران و جهان: