نیوز سیتی!
12 دی 1402 - 10:00

تشکیل ۲۵ کارگروه ویژه برگزاری سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کرمان

دبیر شورای‌ هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: ۲۵ کارگروه برای مدیریت و برنامه‌ریزی چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حسین انجم‌شعاع صبح امروز در جلسه ستاد ایام‌الله دهه فجر و چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: شکل‌گیری جبهه مقاومت از برکات انقلاب اسلامی است چراکه انقلاب اسلامی برخاسته از نوعی تفکر بسیجی و جدید است.

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات انقلاب اسلامی استان کرمان ادامه داد: انقلاب اسلامی دارای برکات زیادی است که از طرفی سبب ایجاد وحدت و امیدآفرینی در مردم می‌شود و از طرف دیگر سبب عدم وابستگی ایران به دیگر کشورها شد و تا امروز باوجود مشکلات زیاد همچنان ایستاده است.

 وی دهه فجر را مقدمه‌ای برای حضور پرشور مردم در انتخابات دانست و افزود: حضور مردم در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در انتخابات تأثیرگذار است. باید به شیوه‌های مختلف تلاش کنیم که نشاط و شادابی را در مردم افزایش دهیم تا زمینه حضور پرشور آنان در انتخابات هم فراهم شود.

انجم‌شعاع با تاکید بر اینکه باید به سمتی برویم که برنامه‌ها وحدت‌آفرین شوند، اذعان کرد: باید سعی کنیم که در دهه فجر بر کلیت مسائل نظام جمهوری و انتخابات تمرکز کنیم و تلاش کنیم که از فضای کشور در دهه فجر برای تشویق و ترغیب مردم به حضور در انتخابات استفاده شود.

 وی با اشاره به اینکه در سال جاری ۲۵ کارگروه برای دهه فجر تشکیل خواهد شد، افزود: این کارگروه‌ها تمام اقشار جامعه را در بر خواهد گرفت و از کارگروه‌ها می‌خواهیم که به محتوا و کیفیت برنامه‌ها توجه کافی و لازم را داشته باشند و مدارس‌ نقش پررنگ‌تری در این حوزه ایفا می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان نیز در این نشست ابراز کرد: برنامه‌های دهه فجر سال جاری به جهات عدیده‌ای مهم هستند چراکه دهه فجر امسال همزمان با درگیری‌های جهان در مسأله‌ فلسطین و پیروزی‌های جبهه مقاومت همراه است و از طرف دیگر شاهد تحریم‌های بیش از پیش و همه‌جانبه سران کشورهای غربی و آمریکا علیه ملت شریف ایران هستیم. که اهمیت این حضور پرشور مردم امسال چند برابر است.

حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی ادامه داد: از دستگاه‌های اجرایی می‌خواهیم که تلاش حداکثری خود را برای حضور پرشور مردم فراهم کنند تا به این صورت زمینه حضور در انتخابات نیز پررنگ‌تر از سال‌های قبل رقم بخورد.

 پایان پیام/ ۸۰۰۶۶/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1623803

مهمترین اخبار ایران و جهان: