نیوز سیتی!
13 بهمن 1402 - 17:44

مردم شیراز فریاد خشم سر دادند

راهپیمایی «جمعه‌های خشم» در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه و ابراز خشم و انزجار از استمرار جنایات رژیم صهیونیستی بعد از نماز جمعه امروز در شهر شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مردم ولایتمدار شهر شیراز ظهر امروز پس از شرکت در آیین عبادی و سیاسی نمازجمعه و همزمان با سراسر کشور با حضور گسترده خود در راهپیمایی موسوم به "جمعه‌های خشم" انزجار و خشم خود را نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی نشان دادند.

در این راهپیمایی که با استقبال گسترده قشرهای مختلف، زنان، جوانان و مردان انقلابی و ولایی همراه بود، شرکت کنندگان با سر دادن شعارهایی همچون "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" جنایت‌های رژیم کودک کش اسرائیل را در حمله به مردم بی دفاع غزه محکوم کردند.

راهپیمایی و تجمع مردم شیراز از شبستان امام خمینی حرم مطهر حضرت شاهچراغ علیه السلام آغاز شد و تا بست شهید دستغیب ادامه یافت.

به گفته حجت الاسلام ملک مکان، رئیس شورای تبلیغات اسلامی فارس، با توجه به استمرار جنایات رژیم صهیونیستی نسبت به مردم غزه، هر جمعه در پنج استان کشور راهپیمایی جمعه‌های خشم برگزار می‌شود.

در سایر شهرستان‌های استان فارس نیز راهپیمایی از مقابل میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار شد و اقشار مختلف مردم با سر دادن شعار و حمل پلاکاردهایی در محکومیت تجاوزگری و وحشی گری های رژیم غاصب صهیونیستی و سکوت مجامع بین المللی همدردی خود را با مردم مظلوم غزه اعلام و این جنایات اسراییل و سکوت مجامع غربی را محکوم کردند.

پایان پیام/ن

منبع: فارس
شناسه خبر: 1658091

مهمترین اخبار ایران و جهان: