نیوز سیتی!
27 دی 1402 - 21:21

به دنبال برگزاری انتخاباتی سالم همراه با امنیت پایدار هستیم

فرماندار بردسکن با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) مبنی بر اینکه ما موظف به امانت داری و برگزاری انتخاباتی سالم هستیم، گفت: به دنبال انتخاباتی سالم همراه با امنیتی پایدار هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، علی دهقان زاده عصر امروز در نشست با جمعی از دانش آموزان، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) مبنی بر اینکه ما موظف به امانت داری و برگزاری انتخاباتی سالم هستیم، گفت: به دنبال انتخاباتی سالم همراه با امنیتی پایدار هستیم.

وی افزود: با تمام توان از ماهها قبل برنامه ریزی های لازم در زمینه برگزاری انتخاباتی پر شور را در شهرستان دنبال کرده ایم تا انتخاباتی سالم در کمال امنیت، سلامت و همراه با رقابت ومشارکت مردم در شهرستان برگزار کنیم.

فرماندار بردسکن در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مشکلات کمبود پزشک در سطح شهرستان، گفت: در دوسال گذشته در بیمارستان بردسکن با کمبود پزشک عمومی مواجه بودیم ولی اکنون اکثر شیفت های  بیمارستان در اورژانس دو پزشک خدمت می کنند.

دهقان زاده تصریح کرد: اکثر متخصصین مورد نیاز در بیمارستان  و دو درمانگاه فعال در داخل بردسکن مرتب دارای پزشک عمومی و متخصص جهت ارائه خدمات به مردم  هستند.

در دوبانده کردن محورها عقب هستیم

وی در خصوص راهای منتهی به بردسکن نیز گفت: بزودی با تاسیس اداره راه وشهرسازی در شهرستان و معرفی مدیر جدید آن مطالبات مردم از این طریق پیگیری جدی خواهد شد تا بتوانیم پاسخگوی  سوالات مردم دراین خصوص باشیم.

پایان پیام/ 70050

منبع: فارس
شناسه خبر: 1641447

مهمترین اخبار ایران و جهان: