نیوز سیتی!
30 فروردین 1403 - 20:35

اعزام ۳ اکیپ عملیاتی مجهز آبفا به مناطق سیل‌زده بلوچستان

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: سه اکیپ عملیاتی آبفا با تجهیزات کامل از استان‌های اصفهان، فارس و خراسان جنوبی به مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان اعزام شده است.

هاشم امینی پس از بازدید از مناطق سیل‌زده جنوب استان سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کنارک اظهار داشت: سه اکیپ عملیاتی آبفا با تجهیزات کامل از استان‌های اصفهان، فارس و خراسان جنوبی به مناطق سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان اعزام شده است.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: علاوه بر تجهیزات موجود در کنارک، امشب سه تیم واکنش سریع به همراه تجهیزات و ماشین آلات مختلفی همچون خودروهای بحران آب و فاضلاب، پمپ ویژه تخلیه روان آب‌ها و فاضلاب، دیزل ژنراتور و موتورهای برق برای خروج آب از معابر در این شهر مستقر می‌شوند.

وی افزود: همچنین دو دستگاه خودروی عملیاتی پیکاپ جهت تسریع عملیات و پایداری شرایط از استان تهران وارد کنارک می‌شود.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در سفر به مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان، ضمن بازدید از ایستگاه پمپاژ شماره سه فاضلاب کنارک، با حضور میدانی در سطح شهر وضعیت فاضلاب محله‌های مختلف شهر را که درگیر نفوذ آب‌های سطحی در معابر و منازل شده اند، بررسی کرد.

امینی در ادامه از پروژه ساخت ایستگاه پمپاژ شماره یک فاضلاب شهر کنارک بازدید کرد و روند پیشرفت این طرح را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.

بازدید از آب شیرین کن کنارک و سد کهیر از دیگر برنامه های سفر مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به جنوب سیستان و بلوچستان بود.

انتهای پیام/.

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1701203

مهمترین اخبار ایران و جهان: