نیوز سیتی!
15 دی 1402 - 09:14

امدادگران خراسان‌جنوبی بر سر مزار شهدای امدادگر حادثه تروریستی کرمان

با حضور کارکنان جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی جلسه گرامیداشت شهدای امدادگر و محکومیت حادثه تروریستی در گلزار شهدای استان کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، با حضورکارکنان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی جلسه گرامیداشت شهدای امدادگر و محکومیت حادثه تروریستی در گلزار شهدای استان کرمان برگزار شد.

محمدعلی کاوس، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در این مراسم ضمن تسلیت شهادت دو امدادگر استان کرمان و محکومیت حادثه تروریستی در گلزار شهدای استان کرمان اظهارداشت: دشمنان قسم‌خورده در تلاش هستند با ایجاد ناامنی در کشور ضمن ایجاد نارضایتی در داخل، وجهه بین‌المللی و اعتبار ایران اسلامی را در منطقه و جهان مخدوش کنند که باید گفت کور خوانده اند.

وی ادامه داد: بدخواهان ملت ایران بایستی بدانند با این رذالت‌ها نه تنها هیچ خللی در اقتدار جمهوری اسلامی ایران وارد نمی‌شود بلکه ایجاد ناامنی و ناآرامی در ایران عزیز و این حرکت‌های کور و ذلیلانه هیچ‌گونه ضعفی را در اراده پولادین و مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد نمی‌کند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی به شهادت سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: دشمنان همانطور که از حضورسردار سلیمانی وحشت داشتند امروز هم از زائران و پیروان مکتب حاج قاسم ترس دارند و با این کارها به دنبال عقب راندن عاشقان هستند ولی باید بدانند که تقویت و تثبیت مبانی و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران و مکتب سردار سلیمانی با این حرکات ذلیلانه دشمن بیشتر می شود.

کاوسی به حضور همیشگی امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در تمامی صحنه ها اشاره کرد و افزود: در این حادثه نیروهای امدادگر هلال احمر مانند همیشه در لحظات اولیه حضور داشتند و دو شهید جوان را تقدیم کردند.

حسین رضا نخعی، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان‌جنوبی هم به شهادت سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: این حقایق ضروری است که بدانیم شهید سلیمانی و شهدای مدافعان حرم چه کاری بزرگ انجام دادند و خطر بزرگی را از سر بشریت و اسلام و ایران کم کردند.

وی به جنایت‌های وحشتناک گروهک تروریستی داعش در سوریه اشاره کرد و گفت: امنیت امروز مرهون رشادت های شهید سلیمانی است.

در پایان کارکنان، امدادگران، داوطلبان و  جوانان جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی در بیانیه این اقدام تروریستی را محکوم کردند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1627191

مهمترین اخبار ایران و جهان: