نیوز سیتی!
15 دی 1402 - 12:39

جموعا ۱۳۳۲ شعبه انتخابات در استان البرز فعالیت خواهد نمود

رئیس ستاد انتخابات استان البرز از فعالیت ١٣٣٢ شعبه اخذ راى در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شوراى اسلامى و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبرى در سطح استان خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری فارس از البرز، جلسه هماهنگی عوامل برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در حوزه فرعی انتخابیه شهرستان نظرآباد با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، فرماندار و سایر مسئولان استان همچنین جمعی از روسای ادارات شهرستان برگزار گردید.

 ولى پورى، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان البرز گفت: دشمن نمیداند که از خون پاک سردار دلها، هزاران حاج قاسم روییده و دیگر دشمن را یارا و توان مقابله با این ولایتمداری نیست.

وی در ادامه بر ضرورت توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بر امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت که ۴مولفه اصلی انتخابات است اشاره داشته و دست اندرکاران انتخابات سال جاری را ملزم به رعایت اصل بی طرفی، امانتداری و تلاش بر مشارکت حداکثری توسط اقشار مختلف جامعه نمود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: در همین مجال از تمام اقشار، گروه های سیاسی،احزاب، متنفذین و تمام ظرفیت ها دعوت میکنیم تا ضمن احساس مسولیت در پای صندوق رای حضور یابند و نسبت به آینده ی ایران اسلامی و سرمایه های آن دین خود را ادا نمایند.

رییس ستاد انتخابات استان حضور همه ی اقشار در پای صندوق اخذ رای را مهم دانست و گفت: بانوان بعنوان نیمی اثر گذار در مسائل سیاسی و اجتماعی میتوانند نقش آفرینی کنند.

وى حضور حد اکثری مردم در پای صندوق رای را مهم دانست و افزود با پرهیز از دو قطبی سازی و با هدف نا امید کردن دشمنان از تمام توان خود برای برگزاری انتخاباتی پر شور با لحاظ منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) استفاده خواهیم نمود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1627347

مهمترین اخبار ایران و جهان: