نیوز سیتی!
22 دی 1402 - 10:17

مردم توطئه‌های دشمنان را با حضور در انتخابات خنثی می‌کنند

معاون سپاه استان سمنان گفت: مردم با حضور خود پای صندوق‌های رأی در انتخابات آتی، توطئه‌های همیشگی دشمنان را علیه ایران اسلامی خنثی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سرخه، علی خالقیان، معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان صبح امروز در جمع شماری از بسیجیان شهرستان سرخه عنوان کرد: دشمنان اسلام برای مقابله با خط ولایت، سه نقشه شوم حصر خانگی،جعل احادیث و وارونه جلوه دادن حقیقت جنگ را در صدر اسلام پیش گرفتند و مولای متقیان، امام علی (ع) را خانه‌نشین کردند.

وی با بیان اینکه دشمن برای نابودی خط ولایت فتنه‌های مختلفی را تا امروز طراحی کرده که در رأس آن، فتنه ۸۸ بوده است، افزود: دشمن در این فتنه می‌خواست در بستر مردم‌سالاری دینی یعنی انتخابات، پیوند بین مردم و ولایت را قطع کند؛ اما با حضور مردم، تمام فتنه‌ها خاموش شد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ادامه داد: فتنه ۸۸ با حضور برخی شخصیت‌ها و با کلیدواژه تقلب در انتخابات رقم خورد؛ اما با حماقت دشمنان اسلام و هتک حرمت ائمه اطهار (ع) در عاشورای حسینی، مردم بابصیرت و عاشق امام و ولایت وارد صحنه شدند و نقشه دشمنان را خنثی کردند.

خالقیان با اشاره به اینکه امروز جبهه مقاومت با الگو گرفتن از عاشورای حسینی مقابل جبهه کفر ایستاده، تأکید کرد: معادلات شوم رژیم صهیونیستی و در رأس آن، استکبار جهانی آمریکا با طوفان الأقصی خنثی شد.

وی اظهار کرد: امروز اقتصاد، مسأله اصلی و فوری کشور است و مسؤولان باید اهتمام ویژه‌ای در این خصوص داشته باشند و مردم نیز با حضور خود پای صندوق‌های رأی در انتخابات آتی، توطئه‌های همیشگی دشمنان را علیه ایران اسلامی خنثی کنند.

پایان پیام/۷۴۰۴۸/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1634847

مهمترین اخبار ایران و جهان: