نیوز سیتی!
08 بهمن 1402 - 09:35

اجرای طرح مفتاح‌الجنه برای ۵ هزار و ۹۰۰ مددجوی زنجانی

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: از ابتدای امسال تا پایان آذر امسال ۵ هزار و ۹۹۳ مددجوی زنجانی در قالب طرح مفتاح‌الجنه بازدید شدند.

روح‌اله صالحی، مدیرکل کمیته‌امداد استان زنجان امروز در گفت‌و‌گو با فارس با بیان اینکه طرح مفتاح‌الجنه با هدف تفقد و دلجویی از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد استان زنجان به صورت مستمر اجرا می‌شود، اظهار کرد: در این دیدارها علاوه بر کمک به رفع مشکلات و نیازهای جامعه هدف، ایجاد نشاط معنوی در بین خیران و خانواده‌های نیازمند و تقویت همدلی و الفت بیشتر در جامعه اسلامی در دستور کار است. 
 
مدیرکل کمیته‌امداد استان زنجان با بیان اینکه اجرای طرح مفتاح‌الجنه موجب شکل‌گیری همت همگانی در حوزه رسیدگی به نیازمندان، زمینه سازی برای بهره‌گیری بیشتر از ظرفیت‌های موجود در حوزه خیر و احسان و ایجاد فرصت‌های جدید در مسیر خدمت‌رسانی به جامعه هدف این نهاد می‌شود، افزود: تکریم خانواده‌های زیر چتر حمایت و ترویج فرهنگ ناب علوی و فاطمی در حوزه همنشینی با نیازمندان و جریان سازی در حوزه تقویت مسئولیت و ایثارگری اجتماعی در حوزه کاری این نهاد از اهداف دیگر اجرای طرح ارزشمند مفتاح‌الجنه است. 
 
وی ادامه داد: مدجویان این نهاد شامل خانوارهای سرپرست سالمند، زنان سرپرست خانوار، دختران خود سرپرست و سرپرست زندانی هستند. 
 
صالحی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تا پایان آذر امسال ۵ هزار و ۹۹۳ مددجوی زنجانی در قالب طرح مفتاح الجنه بازدید شدند، گفت: در این بازدیدها به هر یک از خانواده‌ها به تناسب نیازی که دارند در طرح مفتاح الجنه کمک می‌شود.
پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1651603

مهمترین اخبار ایران و جهان: