نیوز سیتی!
16 اردیبهشت 1402 - 21:11

رحمتی: وقت کشی نیست، بازیکنان خسته‌اند/ لیست تمدیدی‌ها را به باشگاه دادم اما اتفاقی نیفتاده است

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: لیست بازیکنان تمدیدی را 2 ماه است به باشگاه داده‌ام اما هنوز اتفاقی نیفتاده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سیدمهدی رحمتی پس از پیروزی مقابل گل گهر سیرجان اظهار داشت: می دانستیم با تیم بسیار خوب و حرفه ای گل گهر بازی داریم. بازیکنان طراز اول و کادرفنی خیلی خوبی دارد. می دانستیم این تیم برای کسب سهمیه تلاش می کند. از اول سال سعی کردیم ساختاری در تیم بنا کنیم. شاید در برهه ای از فصل به مشکل خوردیم اما این طبیعی است.

سرمربی آلومینیوم اراک گفت: برخی تیم ها به بن بست می رسند ولی ما اینطور نبودیم. ساختارمند فوتبال بازی کردیم. در بحث کلین شیت و گل خورد تیم دوم یا سوم لیگ هستیم. با پرسپولیس رقابت می کنیم. چارچوب مشخصی داریم. قبل از بازی هم به بازیکنان توضیح دادیم که گل گهر به دنبال چیست. تلاش کردیم در این زمین به هم پاس بدهیم و در نیمه اول موفق بودیم. مالک بودیم و از پرس شدید حریف بیرون آمدیم.

وی افزود: در نیمه دوم بسته به تاکتیکی که داشتیم، با تعویضی که کردیم توانستیم خیلی زود به گل برسیم. در ادامه بازی هم زیر فشار حریف بودیم اما می‌توانستیم به گل های بیشتری هم برسیم اگر قدر موقعیت هایمان را می دانستیم. به بازیکنان تیم خودم خسته نباشید می گویم که با جان و دل زحمت کشیدند. امروز به معنای واقعی کلمه تیم بودیم. همه بازیکنان می خواستند سه امتیاز را بگیریم. حلالشان باشد. به گل گهر هم خسته نباشید می گویم. فوتبال خوبی بازی کردند و نیمه دوم واقعا از ما بهتر بودند. در نیمه دوم خوب دفاع کردیم و در ضدحمله موقعیت ساختیم. به بازیکنان تیمم تبریک می‌گویم.

رحمتی در مورد وقت کشی بازیکنان آلومینیوم، گفت: اواخر لیگ است. بازیکنان از این لیگ فرسایشی خسته شده اند. تیم های پایین جدول و بالای جدول انگیزه دارند. برای تیم های وسط جدول سخت است که تیم و بازیکنان را در شرایط ایده آل نگه دارید و سرحال باشند. طبیعی است در تایمی از بازی بیفتیم. مثلا هانسل (زاپاتا) که در این بازی کلا بیرون نشست بنا به تاکتیک ما بود. میخ واستیم نیمه اول گل گهر را مهار کنیم و مالکیت برداریم. در نیمه دوم می خواستیم توسط هانسل از فضای پشت دفاع حریف استفاده کنیم که خیلی زود به گل رسیدیم.

وی تصریح کرد: تعویض هانسل هم تاکتیکی بود. رضا جبیره داخل زمین رفت و خیلی دوید. خود هانسل هم زمانیکه درون زمین بود خیلی خوب کار کرد. او امسال برای ما فوق العاده بازی کرد. از او خیلی راضی هستم. مشکلی نبود و در رختکن هم کنار هم خوشحالی کردیم.

رحمتی در مورد مهار پنالتی توسط پورحمیدی و نقش او در کلین شیت های آلومینیوم، عناون کرد: من به همه بازیکنانم نزدیک هستم. 16 بازی گل نخوردیم  و این کار خیلی سختی است. این به ساختار تیم از دفاع تا حمله بر می گردد. کلین شیت مختص به دروازه بان نیست. مختص به کل تیم است. حتی بازیکنانی که در لیست 20نفره نیستند. تک تک بازیکنان ما قابلیت های خیلی خوبی دارند. توانایی بازی در بهترین تیم های ایران را دارند.

وی افزود: از پورحمیدی تا به حال تعریف نکرده ام. فکر می کنم چهارمین پنالتی بود که از زمان آمدن من به آلومینیوم برای ما گرفته است. حسین از نظر اخلاقی و کیفی فوق العاده بی نظیر است. شایسته این هست که در یکی دو سال آینده فیکس تیم ملی شود. در این یکسال هم من و هم نامداری ارتباط خیلی خوبی با بازیکنان داریم. دوست دارم به حسین پورحمیدی بیشتر بها داده شود. امسال 26 ساله می شود. با این سن دروازه بانی در ایران نداریم که بتواند آینده فوتبال ما را تامین کند. در تمرین توپ هایی که می گیرد واقعا معرکه است. فرم بدنی خیلی خوبی دارد. امیدوارم در ادامه راهش هرکجا بود موفق باشد و به دروازه تیم ملی برسد.

سرمربی آلومینیوم در خصوص اهداف مدیران باشگاه، اظهار داشت: برای ایجاد این ساختار و تشکیل این تیم خیلی زحمت کشیدیم. هم من و هم بازیکنان تیم از روز اول سختی و زحمت زیادی کشیدیم که به اینجا رسیدیم. اگر 10درموقعیت هایمان را که در نیم فصل دوم روی دروازه حریفان ایجاد کردیم گل می شد، شاید چهارم یا پنجم جدول بودیم. بیشتر از 2 ماه است که لیست بازیکنان تمدیدی را به باشگاه دادم. خواستم با آن ها تمدید کنند. تعداد زیادی از بازیکنان قراردادشان تمدید می شود. مسئولان باشگاه بهتر می توانند پاسخ بدهند. من کار خودم را انجام دادم. لیست را داده‌ام. تا الان که اتفاقی نیفتاده، امیدوارم هرچه زودتر این اتفاق بیفتد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1192747

مهمترین اخبار ایران و جهان: