نیوز سیتی!
23 اردیبهشت 1402 - 03:17

گروه‌های مقاومت عراق آماده حمایت از مجاهدان فلسطینی است

دبیرکل جنبش «عصائب اهل الحق» در عراق در گفت‌وگوی تلفنی با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که مقاومت آماده حمایت از مجاهدان فلسطینی در برابر رژیم صهیونیستی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، دبیرکل جنبش «عصائب اهل الحق» در عراق در گفت‌وگوی تلفنی با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که مقاومت آماده حمایت از مجاهدان فلسطینی در برابر رژیم صهیونیستی است.

«قیس الخزعلی» دبیرکل جنبش «عصائب اهل الحق» در عراق، شامگاه (جمعه) با «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تلفنی گفت‌وگو کرد.

بنابر گزارش شبکه «العهد»، دبیرکل عصائب اهل الحق ضمن تبریک شهادت تعدادی از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی فلسطین به زیاد النخاله، تاکید کرد که عراق حامی آرمان فلسطین و مقاومت آماده حمایت از مجاهدان در برابر سرکشی صهیونیست‌هاست.

قیس الخزعلی اضافه کرد: «جنبش جهاد اسلامی فلسطین قادر به تقابل و رویارویی با اشغالگران است و سطح آمادگی برای تحقق این امر بالاست.»

از روز سه شنبه نوزدهم اردیبهشت که تجاوزات ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه آغاز شده، گروه‌های مقاومت در چارچوب اتاق مشترک عملیات، شهرک‌های صهیونیست نشین را آماج موشک‌های خود قرار داده و تاکنون ضربات کوبنده‌ای به متجاوزان وارد کرده‌اند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1207447

مهمترین اخبار ایران و جهان: